کد خبر: ۲۷۳۳۵۱
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۷
برگزاری مراسم معارفه فرهادی با حضور جهانگیری و هاشمی

نجفی: با حضور فرهادی آرامش بر آموزش عالی حاکم شد

مراسم معارفه وزیر جدید علوم، تحقیقات و فناوری صبح امروز با حضور معاون اول رئیس جمهور، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، جمعی از معاونین این وزارتخانه و روسای دانشگاه‌ها در ساختمان وزارت علوم برگزار شد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: دکتر نجفی سرپرست وزارت علوم در این مراسم در سخنانی اظهار داشت: مدت فعالیت من در این وزارتخانه کوتاه اما شیرین طی شد زیرا از یک طرف با همکارانی که در سالهای دور همکار بودیم مجددا همکار شدیم و از طرف دیگر با دوستان جدیدی که برخی از آنها در زمان گذشته دانشجو بودند امروز به عنوان یک استاد دانشگاه همکاری داشتیم.

نجفی افزود: در این مدت شاهد تلاش شبانه روزی همکاران خود در وزارت علوم و دانشگاه‌ها بودم و از همه تشکر می‌کنم.

وی ضمن خیرمقدم به دکتر فرهادی وزیر علوم افزود: دکتر فرهادی از مدیران باتجربه، لایق و عالم نظام جمهوری اسلامی ایران هستند. ایشان مدتی کارهای علمی را بر کارهای اجرایی ترجیح دادند، اما اکنون به دلیل شرایط حساس وزارت علوم علیرغم میل خود و خانواده‌شان این مسئولیت را پذیرفتند.

به گزارش ایسنا، سرپرست وزارت علوم افزود: دکتر فرهادی امروز وارد وزارت علوم و فضای آموزش عالی شدند و با حضورشان آرامشی بر مجموعه حاکم شد. مجلس ایشان را با رای خوبی مورد تایید قرار داد و امیدوارم در طول این چند سال که برای خدمت فرصت دارند خداوند بر توفیق ایشان بیفزاید.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین