کد خبر: ۲۷۳۳۸۱
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۳

مشاغل پردرآمد سال 2014

دفتر آمار ملی انگلیس، بررسی سالانه‌ی خود را درباره‌ی ساعت‌های کاری و دستمزدها منتشر کرده است و بر همین اساس 5 شغل پردرآمد جهان امروز که بر اساس نیازهای انسان‌های کنونی به‌وجود آمده، مشخص شده است.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب- سرویس اقتصادی: یکی از ارکان دنیای جدید، مشاغل جدید و بدیع است که در گذشته یا موجودیت نداشتند و یا اینکه در صورت وجود از اهمیت برخوردار نبودند. دفتر آمار ملی انگلیس، بررسی سالانه‌ی خود را درباره‌ی ساعت‌های کاری و دستمزدها منتشر کرده است و بر همین اساس 5 شغل پردرآمد جهان امروز که بر اساس نیازهای انسان‌های کنونی به‌وجود آمده، مشخص شده است. 

به گزارش آفتاب به نقل از گاردین، این آمار براساس میانگین درآمد افرادی است که صاحب این مشاغل هستند. در این لیست افرادی که دارای تجارت شخصی هستند و همچنین مشاهیر و سلبریتی ها جای نگرفته اند.

1. مدیر یک شرکت و یا یک سازمان

زمانی که شما در یک موتور جستجو به دنبال یک موضوع خاص می گردید حتما متوجه این موضوع شده اید که برخی از وب سایتها دارای رتبه های بالاتری می باشند و در صفحات اولیه نمایش داده می شوند و این یعنی تولید کردن صفحات وبی که برای موتورهای جستجو جالب و فریبنده هستند. بهینه سازی صفحات وب این است که شما در نتایج یک موتور جستجوی بزرگ بیشترین امتیاز را داشته باشید. که سازمان های سئو شما را در راه رسیدن به این هدف کمک می کنند.

شرکت ها و سازمان های سئو که بیش از 500 کارمند دارند در صدر این لیست قرار گرفته اند.

درآمد بدون کسر مالیات: 107.703 پوند 

بهترین بخش شغل: دستور دادن به کارمندان، تفویض وظیفه، کمک به شناختن پتانسیل های فردی کارمندان
بدترین بخش شغل: قرار ملاقات های بیش از اندازه، مدیریت غیر ضروری، تصمیم گیری های مشکل
راه رسیدن به شغل: 30 سال سابقه، رابط های خانوادگی مفید، رفتار و تجربه بسیار مهم تر از شایستگی است.

2. خلبان هواپیما

مهندسین و کادر پرواز نیز در این دسته بندی قرار می گیرند.

بهترین بخش شغل: به ازای پرواز در آسمان ها و میان ابرها پول دریافت می کنید.

بدترین بخش شغل: در هرگونه شرایط آب و هوایی بایستی به معاینه فنی و بررسی هوایپما بپردازید. حتی اگر از فرط بارش باران و وزش باد تشخیص چهره اتان مشکل باشد.

راه رسیدن به شغل: آموزش پرواز و خلبانی را یاد بگیرید. اگرچه برای اینکار لازم است بیش از اندازه دست به جیب شوید اما فراموش نکنید که آینده ای روشن در انتظارتان خواهد بود.

3. مدیران بازاریابی

منشا و رکن اساسی نظام بازاریابی، نیاز وخواسته های انسان است. محصول زاییده نیاز بشر است، هر چیزی را که خدمتی ارائه دهد یا نیازی را برآورده سازد، میتوان محصول قلمداد کردکه شامل افراد، مکان ها، سازمان ها، خدمات وعقاید است. به عبارت دیگرمحصول عبارت است از چیزی که قادر به ارضای یک خواسته باشد. نیاز بیان کننده ی حالت محرومیت احساس شده در فرد است. محصولات به هر اندازه که خواسته های فرد را برآورده کنند دارای ارزشند. خواسته در بازاریابی، شکل برآورده ساختن نیازهاست وتقاضا توانایی رفع خواسته است. و برهمین اساس مدیران فروش، تبلیغات و بازاریابی توانسته اند رتبه سوم را در این لیست بدست آورند.

درآمد بدون کسر مالیات: 82.962 پوند

بهترین بخش شغل: ترکیب خلاقیت و نوآوری و ارتباطات که منجر به افزایش درآمد و اعتبار می شود.

بدترین بخش شغل: ایجاد توازن و بالانس میان خواسته های صاحبان اجناس و بازار مصرف
راه رسیدن به شغل: بسیاری از مدیران بازاریابی تحصیلات آکادمیک مرتبط کرده اند، اما با سال ها از نزدیک کار کردن در شرکت های مارکتینگ می توان در این زمینه به جایگاه های خوبی رسید.

4. مدیران فناوری اطلاعات

امروزه گردش وسیع اطلاعات در صنایع و نهادهای خدماتی گوناگون بخشی حیاتی از گردش امور محسوب می‌شود و سازمان‌هایی كه قادر به تسهیل گردش اطلاعات در مجموعه خود نیستند در یك فضای رقابتی قادر به ادامه بقا نخواهند بود. در چنین شرایطی نقش راهبردی افرادی كه در هریك از این موسسات و شركت‌ها مسؤولیت نگهداری و توسعه شریان‌های گردش اطلاعات را برعهده دارند غیرقابل انكار و خطیر است. امروزه در كشورهای صنعتی مرسوم است كه سازمان ها و نهادهای متوسط (مجموعه‌هایی با بیش از ۱۰۰ نفر كارمند) یا بزرگ، یك نفر را به عنوان مدیر فناوری اطلاعات یا بهتر بگوییم، مدیر اطلاعات در سازمان منصوب می‌كنند و اداره‌كردن امور مذكور را به وی می‌سپارند.

درآمد بدون کسر مالیات: 8.215 پوند

بهترین بخش شغل: یک مدیر با تجربه آی. تی. می تواند تجار را متوجه اهمیت مهندسی و فناوری اطلاعات کند و تفاوتی ساختاری در سازمان ها ایجاد کند.

بدترین بخش شغل: تلاش برای متقاعد سازی کسانی که با آی. تی آشنائی ندارند.

راه رسیدن به شغل: ترکیب تحصیلات مرتبط و تجربه کافی می تواند از شما یک مدیر آی. تی بسیار موفق بسازد.

5. مدیران موسسه های مالی و بانک ها

درآمد بدون کسر مالیات: 78.782 پوند

بهترین بخش شغل: قدرت تغییر دنیا، توانایی بهبود وضعیت معیشتی مردم

بدترین بخش شغل: رویارویی با زیاده خواهی مردم از بانک ها مانند کلاهبرداری

راه رسیدن به شغل: داشتن زمینه ی مالی و بانکی و توانایی هدایت و رهبری با چشم اندازهای دوردست.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین