کد خبر: ۲۷۳۵۷۰
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۰

کارگردان فیلم خرس: همچنان به اکران شدن فیلم امیدوارم

خسرو معصومی، کارگردان فیلم خرس اعلام کرد: این فیلم همچنان مجوز اکران نگرفته است. خسرو معصومی در گفت و گو با آفتاب گفت: در فیلم خرس همه تلاشم این بود که آسیب هایی که بعد از جنگ تاثیرات جدی گذاشته را بررسی کنم اما ظاهرا هنوز کسی آمادگی شنیدن این آسیب ها را ندارد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب-سرویس فرهنگی: خسرو معصومی، کارگردان فیلم خرس  اعلام کرد: این فیلم همچنان مجوز اکران نگرفته است. خسرو معصومی در گفت و گو با آفتاب گفت:  در فیلم خرس همه تلاشم این بود که آسیب هایی که بعد از جنگ تاثیرات جدی گذاشته را بررسی کنم اما ظاهرا هنوز کسی آمادگی شنیدن این آسیب ها را ندارد.

 انتقاد معصومی از اکران نشدن فیلم خرس در حالی است که فیلم  شیار 143 با موضوع جنگ این روزها با استقبال  مردم و منتقدان رو به رو شده است.

خسرو معصومی، کارگردان فیلم خرس  به آفتاب گفت: فیلم خرس  از زوایه‌ای نو به موضوع جنگ پرداخته و مشکلات و ناگفته های جنگ را به تصویر می کشد. جنگی که به کشور ما تحمیل شد و آسیب ها و عواقب زیادی بر جای گذاشت .

وی ادامه داد:ما ملت صلح طلبی بوده و هستیم اما جنگ تحمیلی بر کشور  آسیب های زیادی وارد کرد بنابراین ما نمی توانیم از گفتن این آسیب ها چشم پوشی کنیم.

خسرو معصومی، کارگردان و نویسنده سینما است که آثاری همچون  پر پرواز و رسم عاشق کشی را در کارنامه هنری  خود دارد .

معصومی  در ادامه به دلایل توقیف خرس پرداخته و تاکید کرد:«این فیلم هیچ خط قرمزی را رد نکرده است  ما در زمان جشنواره فجر هم  اصلاحاتی را انجام دادیم . خرس پروانه ساخت را در دوره گذشته دریافت کرد  و ما حتی یک کلمه از فیلم نامه عدول نکردیم با این وجود به دلیل اینکه مدیر ارزشیابی دوره قبل از این فیلم خوشش نمی آمد ،فیلم اکران نشد.»

 کارگردان باد در علفزار می پیچید  تاکید کرد:« با وجود تلاش ها این فیلم  همچنان در توقیف به سر می برد و دلیل آن نیز هنوز مشخص نیست. قطعا این موضوع برای تهیه کننده ای که سرمایه گذاری کرده است خوشایند نیست . با این وجود هنوز امیدوارم تا فیلم خرس اکران شود ونوع نگاه این فیلم توسط مردم ارزیابی شود.بسیاری از فیلم ها سال ها در توقیف به سر برده اند اما بلاخره روزی اکران شده و به مخاطبان عرضه شده اند.»

 فیلم «خرس» به کارگردانی خسرو معصومی یکی از فیلم های جنجالی و بحث برانگیز دولت دهم بود که نزدیک به 2 سال است در توقیف به سر می‌برد و هنوز وضعیت و سرنوشت نامعلومی برای اکران دارد.داستان فیلم داستان مرد رزمنده‌ای است که پس از سال‌ها اسارت در هنگام بازگشت به منزل با ازدواج همسرش روبه رو می‌شود.این فیلم جایزه بهترین بازیگر مرد (فرهاد اصلانی ) را در سی امین جشنواره فجر از آن خود کرد.نرگس آبیار کارگردان شیار 143 نیز اخیرا به رویکرد نادرست دولت قبلی اشاره کرده وگفته است  در دوره وزارت ارشاد سابق، همه فیلمهای جنگی ، ضدجنگ شناخته می شدند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین