کد خبر: ۲۷۴۲۲۳
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۳ - ۲۳:۴۸

واکنش صادق خرازی به شایعه رقابت با روحانی

صادق خرازی رقابت با روحانی برای انتخابات ریاست جمهوری 96 را تکذیب کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش ایسنا، سید محمدصادق خرازی در پاسخ به شایعه رقابت وی با دکتر حسن روحانی در مطلبی نوشت:

«به نام خدا

هر دم از این باغ بری می‌رسد

شایعه و اتهام و بهتان در بستر سیاست ایران مضموم و قطعا کاری غیراخلاقی است، حزب ندا و اعضایش، اصلا بنا ندارند وقت خود و حزب را برای پاسخگویی به بسیاری از ادعاهای بی‌اساس، تلف کنند.

تاکید اصلی همه همفکران این است بگذاریم و بگذریم و با عملکرد خود به رقیبان و رفیقان ثابت کنیم که منطق و مبنای کار تشکیلاتی اعضای حزب ندا چیست؟ حزب ندا می‌خواهد اخلاق را در متن سیاست نهادینه کند، و به منتقدان خود احترام می‌گذارد، و باور دارد نقد منطقی باعث رشد و تعالی همه و جامعه می‌شود.

در مورد شخص اینجانب شایعات مختلف و اتهامات واهی سر داده می‌شود که جداً باید از شرشیطان بخداوند خبیر و بصیر پناه برد، اخیرا شایعه‌ای مبتنی بر کاندیاتوری اینجانب در انتخابات ١٣٩٦ به‌صورت گسترده در شبکه‌های مجازی دامن زدند که خرازی رقیب روحانی خواهد شد!!! من قاطعانه این شایعه را نه تنها رد می‌کنم بلکه به کسانی که به این قبیل شایعات دامن می‌زنند، عرض می‌کنم سابقه آشنایی و رفاقت و دوستی من و جناب آقای دکتر روحانی را نمی‌دانند و متوجه نیستند که من با جناب آقای روحانی از چه هنگام مناسبات برادری و شاگردی و استادی، داشته و داریم به‌ویژه که ایشان برادر بزرگ من بوده و همواره بر برادر کوچک خود لطف و محبت داشته و دارند، بی‌تردید فقدان آگاهی، گه‌گاه انسان را به اشتباه و انحراف می‌کشاند.

جناب آقای دکتر روحانی شخصیت کم نظیری هستند که در سپهر سیاست ایران، از خادمان ملک و ملت ایران بوده و خواهند بود.

دولت ایشان دولت مظلومی است دولتی است که میراث‌دار بسیاری از گرفتاری‌ها و مشکلات داخلی و خارجی بوده است. با نیم نگاهی به واقعیت اقتصادی اجتماعی و سیاست خارجی و مشکلات مردم در خواهیم یافت این دولت چگونه با صبر و تلاش مظهر فداکاری شده‌اند، بر هر انسان فطن و فتنه به‌دوری لازم است که با چشمان تیز بین حرکت وعملکرد دولت‌مردان را رصد کنند، آنگاه اگر از عمق تلاش‌ها و خدمات دولتمردان آگاه شوند در خواهند یافت روحانی بر شبستان تاریخ ایران به‌دلیل اخلاص و تلاش که دارند در راه خدا و انسانیت گام‌های بلندی برداشته ماندگار خواهد شد. حزب ندا و همه اعضایش این گونه باور دارند که وظیفه ملی و دینی همه کنشگران سیاسی، این است که از دکتر روحانی و دولت خادم وی حمایت کنند وجود چنین دولتی که مورد حمایت اقشار مختلف جامعه، قاطبه خردمندان، نخبگان، خبرگان آگاه است، نعمت غیرمترقبه الهی بوده، و قدردانی از روحانی و دولت خدمتگذارش مرضی خداوند متعال است. و برخورداری از رییس‌جمهوری فهیم و با شخصیتی چون جناب آقای دکتر روحانی، بی‌تردید روزگاری آرام، با ثبات، و پیشرفته و توسعه همه جانبه را برای کشور، در ابعاد داخلی و خارجی رقم خواهد زد.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین