کد خبر: ۲۷۵۴۱۴
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۱

حضور رئیس‌جمهور در مراسم عزاداری اربعین حسینی

رییس جمهوری صبح امروز (شنبه) همزمان با اربعین حسینی در مراسم عزاداری سرور سالار شهیدان امام حسین (ع) در شرکت صنایع شیر ایران حضور یافت.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی همچنین پس از حضور در این مراسم از محصولات ، فرآیند و بخش های مختلف تولید این شرکت دیدن کرد. 

رییس جمهوری همچنین به همراه علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و حسین فریدون دستیار ویژه رییس جمهوری از نمایشگاه توانمندی های شرکت پگاه بازدید کرد.

به گفته مسوولان این شرکت، پیشتر حدود 3 هزار قطعه موثر و مهم در صنعت لبنی از خارج کشور وارد می شد که هم اکنون به دلیل تحریم ها، 1450 قطعه در 16 استان کشور و توسط 53 شرکت کوچک و بزرگ تولید می شود.

رییس جمهوری همچنین در حاشیه این مراسم با مادر بزرگوار شهید خرازی نیز گفت و گویی صمیمی انجام داد.

علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی پیام این بازدید را اهتمام دولت برای مساله اشتغال و افزایش تولید دانست و گفت: این موضوع در جلسات عالی اشتغال و هیات دولت به جد پیگیری می شود.

ربیعی با بیان این که اساسا کار و کوشش منافی دین و مذهب نیست، اظهار داشت: اگر امام حسین (ع) برای عمل به تکلیف در کربلا حاضر شد و ادای وظیفه کرد، امروز ما تکلیف داریم که رشد و تولید را در کشور بالا ببریم.

وی با یادآوری این نکته که شیوه مصرف مواد غذایی در ایران نیازمند تغییر است، گفت: شیر باید به عنوان یک غذای مغزی به سبد کالای خانوار برگردد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین