کد خبر: ۲۷۵۷۱۸
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۵
در واکنش به نامه مشاور احمدی‌‌نژاد درباره رفع حصر

نعمت احمدی: احمدی‌نژاد و نزدیکانش از خواب زمستانی بیدار شده‌اند

نعمت احمدی در واکنش به نامه سرگشاده محمدعلی رامین مشاور مطبوعاتی احمدی‌‌نژاد درباره رفع حصر و ترور محصوران، این صحبت‌ها را برنامه‌ریزی شده عنوان کرد و به «آفتاب» گفت: شخصا این‌گونه صحبت‌کردن را در قالب حرکات اخیر تیم آقای احمدی‌نژاد می‌دانم. آقای احمدی‌نژاد خود با الهام به کربلا می‌رود و راهپیمایی می‌کند، آقای مشایی اعلام می‌کند که از سیاست کناره‌گیری می‌کند، آقای رامین هم از ترور صحبت می‌کند. این آقایان دارند از خواب زمستانی بیدار می‌شوند.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب- سرویس سیاسی: محمدعلی رامین اخیراً در نامه سرگشاده‌ای خطاب به رئیس‌جمهور، نسبت به رفع حصر میرحسین موسوی، زهرا رهنورد و مهدی کروبی ابراز نگرانی کرده و گفته است: "تا زمانی که این افراد تحت نظر و مراقبت امنیتی هستند، امکان ترور آنها توسط عوامل بیگانه وجود ندارد، اما اگر رها شوند و در اختیار دوست نمایان مکار قرار بگیرند، چه کسی "فتنه ترور” آن‌ها را مهار خواهد کرد؟"

به گزارش آفتاب، وی همچنین در قسمت دیگری از این نامه مطرح کرده است: "آیا به عنوان یک شخصیت امنیتی، احتمال نمی‌دهید که با فرض "رفع حصر بدون توبه”، حتی اگر خود مجرمان قصد ادامه خیانت نداشته باشند، کسانی "دوست‌نما” در قالب حمایت از آنها، انواع بلواها را به‌نام حمایت از اشرار ۸۸ طراحی و اجرا کنند؟... برای مقابله با ... مداخله آمریکا، نظام مجبور خواهد شد، پس از پنج سال صبر وتحمل، قوه قضائیه را به محاکمه و اعدام این خائنان فرا بخواند؟ آیا با مبانی حقوقی و شرعی خودتان، هرکدام از این سران فتنه به چندین بار اعدام محکوم نخواهند شد؟ آیا مدارای کنونی نظام و مراقبت های همه جانبه از آنها بهتر از اعدام این ها نیست؟ مصلحت را شما در کدام راه می بینید؟"
 
نعمت احمدی در واکنش به نامه سرگشاده محمدعلی رامین مشاور مطبوعاتی احمدی‌‌نژاد درباره رفع حصر و ترور محصوران، این صحبت‌ها را برنامه‌ریزی شده عنوان کرد و به «آفتاب» گفت: شخصا این‌گونه صحبت کردن را در قالب حرکات اخیر تیم آقای احمدی‌نژاد می‌دانم. آقای احمدی‌نژاد خود با الهام به کربلا می‌رود و راهپیمایی می‌کند، آقای مشایی اعلام می‌کند که از سیاست کناره‌گیری می‌کند، آقای رامین هم از ترور صحبت می‌کند. این آقایان دارند از خواب زمستانی بیدار می‌شوند و فراموش کرده‌اند که الان آذر 93 است.

به گزارش آفتاب، برخی این صحبت‌های رامین را خط دادن به مخالفان رفع حصر و همچنین دخالت در کار قوه قضاییه دانسته‌اند. وی به صورت تلویحی نتیجه محاکمه محصوران را در نامه خود اعدام اعلام کرده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۴
محمد
|
Australia
|
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
115
11
درود بر احمدی نژاد...
سعدی
|
Germany
|
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
7
83
اگر عدالتی باشد کسی که در مناظرات جرقه این فتنه ها رازد باید محاکمه شود
جواد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
61
3
محاکمه میشوند اما در این دولت نه ... این دولت بره دنبال 12 هزار میلیاردی که اختلاس شد مدعيان کجا هستند...3 هزار کجا 12 هزار میلیاردکجا؟؟؟!!!!
یقین دارم تایید نمیشه چراش رو هم از تبلیغ سایت بالا معلومه...
ناشناس
|
Germany
|
۲۱:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
6
70
جواد خان، 12 هزار میلیارد هم که مال دوران احمدی نژاد بوده که الان کشف شده. مثل خودش تو روز روشن دروغ گفتن و تهمت زدن ... کار خوبی نیست برادر
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین