کد خبر: ۲۷۶۰۳۴
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۷
رحیم نوروزی از تئاتر تازه‌اش می‌گوید

ملودرام‌های تلویزیون سطحی و بدون جذابیت است

بازیگر تئاتر و تلوزیون که بازیگری در مجموعه‌های موفقی تلوزیونی همچون "پس از باران"، "مدار صفر درجه" و "یوسف پیامبر" را در کارنامه هنری خود دارد به خبرنگار آفتاب گفت: «تئاتر "صبح ناگهان" کار آقای پاکدل را به‌تازگی شروع کرده ام که در یک برهه زمانی تاریخی رخ می دهد. من همیشه به کار در مجموعه های تاریخی علاقمند بوده و هستم. ملودارم های خانوادگی در فضای محدودی از زمان و مکان می گذرد. بازیگری در فضای زندگی روزمره و خانوادگی برایم جذابیت کمتری دارد. در نقطه مقابل بازیگر با خلق یک کاراکتر تاریخی احساس می کند با موج وسیعی از زمان و تجربه همراه می شود و این تجربه به مراتب بهتر و ماندگارتر است.»
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب- سرویس فرهنگی: رحیم نوروزی از ایفای نقش در نمایش تازه صبح ناگهان به کارگردانی حسین پاکدل خبر داد. این بازیگر تئاتر و تلویزیون اعلام کرد که تمرینات دورخوانی این نمایش تازه که در دوره خاصی از تاریخ رخ می‌دهد به‌تازگی شروع شده است.

به گزارش آفتاب، نوروزی همزمان در تئاتر مرگ فروشنده آرتور میلر نیز به ایفای نقش پرداخته که در سالن اصلی تئاتر شهر بر روی صحنه می‌رود. این بازیگر تئاتر و تلوزیون که بازیگری در مجموعه‌های موفقی تلوزیونی همچون "پس از باران"، "مدار صفر درجه" و "یوسف پیامبر" را در کارنامه هنری خود دارد به خبرنگار آفتاب گفت: «تئاتر "صبح ناگهان" کار آقای پاکدل را به‌تازگی شروع کرده ام که در یک برهه زمانی  تاریخی رخ می دهد. من همیشه به کار در مجموعه های تاریخی علاقمند بوده و هستم. ملودارم های خانوادگی در فضای محدودی از زمان و مکان می گذرد. بازیگری در فضای زندگی روزمره و خانوادگی برایم جذابیت کمتری دارد. در نقطه مقابل بازیگر با خلق یک کاراکتر تاریخی احساس می کند با موج وسیعی از زمان و تجربه همراه می شود و این تجربه به مراتب بهتر و ماندگارتر است.»

 نوروزی به علت کم کاری اش در سال های اخیر در تلوزیون پرداخته و گفت: «ملودارم های فاقد جذابیت و نقش های تکرار و حتی به موقع نبودن پرداخت های مالی تلوزیون انگیزه و قوتی برای ایفای نقش در این رسانه باقی نمی گذارد. به همین دلیل من هم همیشه به سوی تئاتر برمی گردم. رشته ای که با همه زندگی من عجین است و حتی شغل من نیست زیرا نگاه معیشتی به تئاتر ندارم با این وجود همچنان منتظر کارهای خوب و مناسب در تئاتر هستم.»
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین