کد خبر: ۲۷۶۱۶۸
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۸

پیشنهاد دولت برای افزایش 14 درصدی حقوق معلمان

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت لایحه افزایش 14 درصدی حقوق معلمان را به مجلس ارائه کرده است.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: عزیز اکبریان، امروز در مراسم تجلیل از معلمان پژوهنده استان البرز در پاسخ به سوال دبیران در خصوص لغو تعطیلی پنجشنبه‌ها در البرز گفت: تعطیلی پنجشنبه‌ها و افزایش ساعات کاری در شورای برنامه‌ریزی استان تصویب شده اما دیوان عدالت اداری بر آن ایراد گرفته است.

وی افزود: عدم تعطیلی ادارات در روزهای پنجشنبه تصمیمی غیرکارشناسی است؛ چرا که هزینه‌های ادارات در زمان فعالیت در روزهای پنجشنبه از راندمان فعالیت کارکنان بیشتر است؛ لذا ما بر غیرکارشناسی بودن این تصمیم اعتراض کردیم و پیگیر هستیم تا این موضوع اصلاح شود.

این مقام مسئول در پاسخ به سوالی دیگر در خصوص افزایش حقوق کارمندان از سوی دولت، چنین گفت: افزایش 14 درصدی حقوق معلمان به مجلس ارائه شده و مجلس در حال حاضر با دولت در حال مذاکره برای افزایش حقوق معلمان است.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در حال حاضر 21 نماینده از نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی پیشنهاد افزایش پلکانی حقوق را ارائه کرده‌اند که امید می‌رود این پیشنهاد رای بیاورد.

اکبریان ادامه داد: در این پیشنهاد افزایش 25 درصدی برای حقوق کمتر از یک و نیم میلیون تومان، 17 درصد برای حقوق تا سقف سه و نیم میلیون تومان و 14 درصد افزایش برای حقوق‌های بیش از سه میلیون تومان داده شده است.

به گزارش ایسنا، وی در پایان سخنان خود به ضرورت تامین مالی معلمان اشاره کرد و گفت: اگر معلمان دغدغه مسایل مالی نداشته باشند در آموزش دانش‌آموزان می توانند قدم‌های مثبت‌تری بردارند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین