کد خبر: ۲۷۶۱۸۱
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۵

بیش از 100 بازیکن و مربی ممنوع الخروج هستند

بیش از صد بازیکن و مربی ایرانی و خارجی به دلیل بدهی مالیاتی ممنوع الخروج هستند.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش ایرنا، علی عسکری رئیس سازمان امور مالیاتی درباره مالیات بازیکنان فوتبال و اختلاف میان باشگاه ها و فوتبالیست ها برای پرداخت مالیات، اظهار داشت: بستر کار برای سازمان مالیاتی قانون است و بازیکن، مربی و باشگاه هر کدام در جایگاه خود مؤدی محسوب می شوند.

وی افزود: اگر باشگاهی در قرارداد قید کند که مالیات فوتبالیست را می دهد و این کار صورت نگیرد، سازمان، فوتبالیست را مسئول پرداخت می داند.

عسکری خاطرنشان کرد: در چند سال اخیر تلاش کردیم این موضوع به روش قانونی اجرا شود زیرا بازیکنان برای جامعه و جوانان الگو هستند. بسیاری از آنها مالیات خود را پرداخت کرده اند اما بسیاری نیز از پرداخت مالیات سر باز می زنند.

وی گفت: مالیات موضوعی نیست که بتوان به سادگی از کنار آن عبور کرد و بیش از 100 بازیکن و مربی اعم از ایرانی و خارجی ممنوع الخروج هستند که البته همه آنها فوتبالی نیستند و شامل دیگر رشته ها نیز می شود.

رئیس سازمان امور مالیاتی اظهار داشت: کمیسیون اصل 90 مجلس اخیراً گزارش و اطلاعاتی از موضوع مالیات ورزشکاران خواست که دراختیار آنها قرار دادیم. در کنار آن به دنبال روش هایی هستیم تا بتوان مالیات آنها را دریافت کنیم.

وی ادامه داد: قطعاً بازیکنان افراد بی پولی نیستند که نتوانند مالیات بدهند زیرا علائمی از خود بروز می دهند که نشان می دهد باید برای پرداخت مالیات پیشقدم شوند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین