کد خبر: ۲۷۶۱۸۵
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۱

بازیکن فولاد خوزستان به عنوان مطلع در دادسرا حضور یافت

«یوسف وکیا» بازیکن جوان تیم فولاد خوزستان به منظور ارایه پاره ای توضیحات در ارتباط با پرونده شکایت حمید درخشان سرمربی پرسپولیس از نعیم سعداوی مربی فولاد، امروز ( چهارشنبه) در دادسرای فرهنگ و رسانه حضور یافت.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: «وکیا» عصر چهارشنبه در همین ارتباط به خبرنگار ایرنا، گفت: امروز در دادسرا حاضر شدم و به چند سئوال بازپرس پاسخ دادم.

این بازیکن فولاد خوزستان که به عنوان مطلع در دادسرا حضور یافته بود، از ارایه جزئیات بیشتر خودداری کرد و افزود: متاسفانه رسانه ها در این موضوع یکطرفه وارد شده اند و هر چه می خواهند می نویسند.

وکیا گفت: در جلسه امروز به سئوالات بازپرس پاسخ دادم و همه چیز تمام شد.

به گزارش ایرنا، نعیم سعداوی پس از ماجراهای ابطال کارت های پایان خدمت در مصاحبه ای سرمربیان پرسپولیس و تراکتورسازی را متهم کرد که به بازیکنان فولاد زنگ زده اند و تمرکزشان را بهم ریخته اند و ادعا کرده است از آن ها فایل صوتی دارد.

حمید درخشان در موضع دفاع از خود برآمد و گفت آنقدر حرفه ای است که این کار را نکند و در صورت اثبات نشدن این موضوع از سعداوی شکایت خواهد کرد.

این موضوع به برنامه 90 هم کشیده شد و در آن برنامه، سعداوی فایل صوتی صحبت های درخشان با بازیکن فولاد که بعدها مشخص شد این بازیکن یوسف وکیاست، پخش کرد.

به دنبال پخش این فایل صوتی، درخشان از سعداوی به دادسرای فرهنگ و رسانه شکایت کرد و روز چهارشنبه هفته گذشته، درخشان و سعداوی در شعبه دوم بازپرسی دادسرای فرهنگ و رسانه که ویژه جرایم ورزشی است، حضور یافتند و به سئوالات بازپرس پاسخ دادند.

پس از پایان جلسه بازپرسی، بهنام علی محمدی وکیل مدافع حمید درخشان به خبرنگار ایرنا، گفت:سعداوی در این جلسه گفت وکیا به دنبال پیغام یک دلال از سوی درخشان، با سرمربی پرسپولیس تماس گرفته است که ما این موضوع را رد کردیم. 

وی ادامه داد: معتقدم شیطنت این دلال و کم تجربگی یوسف وکیا، موجب سوء تفاهم شده است. 

گفته می شود قرار است طی روزهای آینده وکیل حمید درخشان به همراه دلالی که در این ماجرا نقش داشته است در دادسرا حضور یابند. 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین