کد خبر: ۲۷۶۲۴۱
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۳

دغدغه اصولگرايان؛ مردم يا قدرت؟

آقاي مهرداد بذرباش، نماينده جوان مجلس در نامه‌يي به آقاي دكتر محمدرضا عارف از ايشان انتقاد كرد كه چرا مهم‌ترين مساله كشور را انتخابات مجلس آينده مي‌دانند!
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: عليرضا خامسيان در ادامه یادداشت خود در روزنامه اعتماد نوشت: آقاي بذرپاش در اين نامه كه ترجيح داد قبل از ارسال به دفتر آقاي عارف آن را رسانه‌يي كند در مقام نصيحت‌گري به آقاي عارف برآمد. آنچه نگارنده از خلق و خوي آقاي عارف مي‌داند اين است كه ايشان هميشه از نقد مشفقانه براي اصلاح رويه و عملكردها استقبال مي‌كند اما به نظر مي‌رسد نامه‌نگاري آقاي بذرپاش اهداف ديگري داشته باشد. چرا كه اين نامه نشان داد ايشان با اينكه خود صاحب رسانه است تاكنون به درستي مواضع آقاي عارف را مطالعه نكرده است و اگر هم سخنان ايشان را دنبال كرده است به دنبال قلب واقعيت باشد.

آقاي عارف بارها در سخنراني‌ها و مصاحبه‌هاي خود آنگاه كه در برابر سوال‌هاي مختلف در ارتباط با انتخابات مجلس آينده قرار مي‌گيرد، تاكيد مي‌كند كه«مهم‌ترين مساله سياسي پيش رو كشور انتخابات مجلس است و بايد مجلسي متخصص، كارآمد و مجلسي كه در شأن ملت ايران باشد تشكيل شود.»دغدغه دكتر عارف نوع نگاه مجلس فعلي به عملكرد دولت است كه طي مدت تشكيل دولت يازدهم اقدامات گروهي از نمايندگان در برابر دولت مانع تراشي در برابر برنامه‌هاي رييس‌جمهور و دولت است. از اين رو است براي آنكه دولت فعلي در ادامه مسير مجلسي همراه با خود البته با نظارت موثر بر عملكردها در كنار خود احساس كند اصلاح‌طلباني مانند دكتر عارف تمام تلاش خود را براي تشكيل چنين مجلس انجام مي‌دهند تا در جهت بهبود اوضاع كشور همگام با دولت قدم‌هاي موثري برداشته شود.

تفاوت اصلاح‌طلباني نظير دكتر عارف با اصولگراياني همانند آقاي بذرپاش در شفافيت در گفتار و عملكردهاست. اگر آقاي بذرپاش و جريان منسوب به ايشان از ماه‌ها قبل فعاليت شبه‌‌حزبي براي انتخابات مجلس آينده انجام مي‌دهند ولي جسارت اعلام آن را ندارند، اصلاح‌طلباني مانند آقاي عارف به صورت كاملا شفاف از برنامه‌ريزي براي انتخابات آينده مي‌گويند. آقاي عارف نمي‌‎خواهد اقدامات فريبنده و مردم پسند براي جلب نظر مردم انجام دهد.

صدق گفتار آقاي بذرپاش زماني مشخص مي‌شود كه عملكرد ايشان در مقام نمايندگي مجلس در بوته نقد قرار بگيرد تا مشخص شود تا چه ميزان ايشان نماينده دردمند مردم است!!

رسانه منتسب به آقاي بذرپاش هم نمونه خوبي مي‌تواند باشد تا بتوان قضاوت كرد كه ايشان تا چه حد دغدغه‌هايي كه در نامه به آقاي عارف به آن اشاره كرد در روزنامه وابسته به خودشان دنبال مي‌كند.

 آنچه در چند ماه اخير در رسانه متعلق به آقاي بذرپاش مشاهده شد تنها تخريب تيم مذاكره‌كننده هسته‌يي بود. مطمئنا مردم هوشمند ايران در انتخابات مجلس آينده -كه ان‌شاءالله در فضاي رقابتي برگزار شود- براي بهبود وضعيت كشور نمايندگاني واقعا دردمند و البته متخصص در امور انتخاب خواهند كرد تا مجلسي در شأن ملت ايران تشكيل شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین