کد خبر: ۲۷۶۲۷۷
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۳

چطور مشتری را شاد کنیم؟

مشتری توقع زیادی ندارد. با یک لبخند شما راضی می‌شود. اگر مشغول پاسخگویی به مشتری‌های دیگرتان هستید، با یک لبخند و سری که تکان می‌دهید، متوجه می‌شود که برای او ارزش قائل هستید و رعایت نوبت او را خواهید کرد. 86 درصد مشتری‌ها به همین اندازه قانع هستند.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: کتاب «راه‌های ساده برای شاد کردن مشتری» نوشته پرومد باترا و با ترجمه طوبی یکتایی، در قالب 18 دستورالعمل به خواننده شیوه‌های برقراری ارتباط موثر با مشتریان را می‌آموزد.

نویسنده «راه‌های ساده برای شاد کردن مشتری» در مقدمه آورده است که در این کتاب، راه‌های ساده برای عرضه و فروش و خدمات ارایه شده تا رضایت مشتری هرچه بیشتر جلب شود. پرومود باترا، دستورالعمل‌های کتاب را حاصل 30 سال تجربه و تلاش خود دانسته که نتیجه خوبی هم برای او در پی داشته است.

در بخشی از این کتاب آمده است: اولین راه جلب مشتری این است که خودمان شخصا مشتری را ملاقات کنیم. در میان کاسب‌ها یک ضرب‌المثل معروف است که می‌گوید: اگر مشتری خود را در نیابی یقین بدان که از دکان رقیب شما سر در می‌آورد. باید از هر فرصتی استفاده کنید تا با مشتری‌ها ملاقات کنید. خود را بی‌جهت از مشتری پنهان نکنید. پشت میز خود را مشغول نکنید. از خلوت خود بیرون بیایید و با مشتریان قاطی بشوید. اگر مشتری فکر کند که دسترسی به صاحب کار مشکل است یقین بدانید که در معاملات خود تجدید نظر می‌کند.

به گزارش ایسنا، «راه‌های ساده برای شاد کردن مشتری» را کتابسرای تندیس با قیمت 2000 تومان راهی بازار نشر کرده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین