کد خبر: ۲۷۶۳۰۳
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۲

قدردانی مراجع تقلید از رییس‌جمهور

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: همه مراجع محترم تقلید دعا گوی دکتر روحانی به عنوان متولی اصلی طرح تحول نظام سلامت بودند.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: وزیر بهداشت درپایان سفرش به شهر مقدس قم و دیدار با مراجع عظام تقلید، با حضور در دفتر حجت الاسلام شهرستانی رییس دفتر حضرت آیت الله سیستانی در حاشیه این دیدار و در جمع خبرنگاران گفت: خوشبختانه همه مراجع عظام از طرح تحول نظام سلامت رضایت داشته و برای این اقدام مثبت دولت ابراز خشنودی نمودند.

 هاشمی با اشاره به اینکه، امیدواریم با اجرای این برنامه، کاستی های موجود در حوزه بهداشت و درمان برطرف شود، افزود: همه مراجع محترم دعا گوی دکتر روحانی به عنوان متولی اصلی این طرح بودند و رضایتمندی مردم را نشانه اقدامات موفق اجرای این طرح ذکر کردند.

وزیر بهداشت در بخش دیگری از سخنانش در خصوص وجود برخی کاستی ها در مراکز درمانی قم گفت: مراکز درمانی در استان قم عمدتا دولتی و یا خیریه است و تقریبا بخش خصوصی وجود ندارد که ما در صدد هستیم تا مقدمات حضور بخش خصوصی را فراهم کنیم تا بخشی از کمبودها جبران شود.

هاشمی با تاکید بر اینکه، ادامه کار ما در اجرای طرح تحول نظام سلامت بر حوزه نظارت متمرکز خواهد بود، افزود: ارتقای کیفیت خدمات قطعا در گروی نظارت های حساب شده و به موقع خواهد بود همچنین در صورت گشایش اعتبارات می توان در حوزه های دیگر همچون دندان پزشکی کارهای موثری را انجام داد.

به گزارش ایسنا، وزیر بهداشت در پایان خاطرنشان کرد: برای بخش های آموزش و پژوهش که سالها مغفول مانده اند، طرح های بسیار خوبی در دست اقدام است که بستر مناسبی را برای تغییر نگاه سنتی و قدیمی به آموزش، فراهم خواهد کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین