کد خبر: ۲۷۶۳۰۵
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۴

نصب سامانه‌های جدید جاسوسی اسرائیل در مرزهای لبنان

ارتش اشغالگر صهیونیستی، دستگاه های جدید جاسوسی در مرزهای لبنان با هدف شنود و تصویربرداری از مناطقی در داخل خاک لبنان نصب کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش ایرنا به نقل از منابع خبری لبنانی، یک تیم مهندسی ارتش صهیونیستی دیروز یک دکل بزرگ مجهز به دوربین ها و دستگاه های ویژه شنود و ایجاد اختلال در سیستم های ارتباطاتی مانند تلفن را مشرف بر مرزهای لبنان نصب کرد.

تیم مهندسی ارتش صهیونیستی که مورد حمایت یک واحد نظامی متشکل از 3 خودروی هامر بود این دکل را در مقابل رودخانه الوزانی در جنوب لبنان و گردشگاه این منطقه نصب کرد.

ارتش صهیونیستی همچنین دستگاه های جاسوسی در بخش شمالی پایگاه رویسه العلم در مقابل شهرک کفرشوبا و بخش جنوبی پایگاه رمثا نصب کرده است.

یک واحد نظامی مهندسی ارتش صهیونیستی با استفاده از بولدوزر مبادرت به ایجاد خاکریز و سنگرهایی برای استقرار تانک در یکی از تپه های مشرف بر تفرجگاه الوزانی کرد.

گشتی های ارتش صهیونیستی با خودروهای زرهی مجهز به مسلسل های سنگین نیز در طول مرزهای لبنان و فلسطین اشغالی مبادرت به گشت زنی کردند.

همزمان هواپیماهای بدون خلبان ویژه شناسایی ارتش صهیونیستی نیز بر فراز مناطق الغجر ، العباسیه ، الوزانی و کشتزارهای شبعا در جنوب لبنان به پرواز در آمدند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین