کد خبر: ۲۷۶۳۲۳
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۷

کفاشیان: ما هم منتظر گزارش کمیسیون اصل 90 هستیم

«علی کفاشیان» رییس فدراسیون فوتبال گفت: این فدراسیون نیز منتظر گزارش کمیسیون اصل 90 در باره فوتبال است.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش ایرنا، کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی در حال تهیه گزارشی در باره ' فساد در فوتبال است' و قرار است این گزارش اوایل ماه در صحن علنی مجلس ارایه شود.

کفاشیان روز جمعه در گفت وگو با ایرنا و در پاسخ به این سوال که کمیسیون اصل 90 در حال تهیه گزارشی در باره ' فساد در فوتبال است'، گفت: این کمیسیون سوالاتی در خصوص فوتبال مطرح کرده است که ما هم به صورت کتبی وشفاهی و براساس مستندات به آنها پاسخ داده ایم.

وی درپاسخ به این پرسش که آنان عنوان می کنند این گزارش بیشتر درباره فساد مالی درفوتبال است گفت: منظور آنها ازفساد های مالی باشگاهها بوده است که آن هم باید براساس اسناد و مدارک باشد.

رییس فدراسیون فوتبال درباره مطالبات ایران ازفدراسیون بین المللی فوتبال گفت: پول های ایران در حساب فیفا موجود است اما این نهاد بین المللی می گوید طبق مقررات بانکی، حواله برای فدراسیون فوتبال ایران امکانپذیر نیست ، زیرا ما شماره حساب بین المللی نداریم.

وی اضافه کرد: حال قرار است بخشی از مطالب کی روش سرمربی تیم ملی از این طریق تامین شود و به دنبال آن هستیم از طریق سفارت و وزارت امور خارجه که خیلی به ما کمک کردند آن را دریافت کنیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین