کد خبر: ۲۷۶۴۰۱
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۹

هواشناسی: هوا برفی و بارانی می‌شود

احد وظیفه درباره هوای استان تهران نیز اظهار کرد: هوای این استان شنبه 29 آذرماه نیمه ابری تا تمام ابری در پاره‌ای از نقاط همراه با بارش پراکنده و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به گزارش تسنیم، مدیر پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور گفت: با نزدیک شدن یک سامانه بارشی به تدریج از دامنه‌های جنوبی البرز، دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوب غرب کشور ابرناکی، بارش باران و برف پیش‌بینی می‌شود.

احد وظیفه با اعلام این خبر اظهار کرد: در روز یکشنبه علاوه بر دامنه‌های جنوبی البرز، دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوب غرب کشور، برای شرق و شمال شرق کشور بارش‌ها به صورت پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

وی درباره هوای استان تهران نیز اظهار کرد: هوای این استان شنبه 29 آذرماه نیمه ابری تا تمام ابری در پاره‌ای از نقاط همراه با بارش پراکنده و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

بالاترین دما در این روز 11 درجه بالای صفر و کمترین آن 3 درجه پیش‌بینی می‌شود. روز یکشنبه سی‌ام آذرماه نیز هوای تهران نیمه ابری تا تمام ابری در پاره‌ای از نقاط همراه با بارش پراکنده و وزش باد پیش‌بینی می‌شود. بیشترین و کمترین دمای پیش‌بینی شده برای این روز 9 و 2 درجه بالای صفر است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین