کد خبر: ۲۷۶۴۳۳
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۶

خراسان جنوبی؛ یازدهمین ایستگاه سفرهای داخلی دولت یازدهم

رییس جمهوری و کاروان تدبیر و امید در یازدهمین سفر استانی خود چهارشنبه این هفته به خراسان جنوبی سفر می کنند.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، مردم خراسان جنوبی سوم آذرماه میزبان یازدهمین سفر حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی و کاروان تدبیر و امید خواهند بود. قرار است رییس جمهوری از فرودگاه بیرجند به دیدار مردم خراسان جنوبی برود و پس از آن با علما، روحانیون و طلاب و همچنین منتخبین استانی دیدار و گفت و گو کند.

شرکت در جلسه سرمایه گذاران استانی و دیدار با ایثارگران و خانواده های شهدا نیز دیگر برنامه رییس جمهوری به این استان شرقی کشور است.

طرح ها و مصوبات مربوط به توسعه این استان هم در شورای اداری استان که با حضور رییس جمهوری و برخی از معاونان وی و وزرا به همراه مدیران استانی تشکیل می شود، نهایی خواهد شد.

ارائه جمع بندی سفر و پاسخ به پرسش های رسانه های استانی نیز پایان بخش برنامه های یازدهمین سفر دولت یازدهم خواهد بود.

در کنار برنامه های رییس جمهوری، تعدادی از وزرا و معاونان رییس جمهوری هم به شهرستان های استان خراسان جنوبی خواهند رفت تا ضمن ابلاغ سلام رییس جمهوری و آگاهی یافتن از نقاط مثبت و ضعف این شهرها، گزارشی از آخرین وضعیت این مناطق را به رییس جمهوری ارائه کنند.

همچنین در این سفر، ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری در قالب مرکز سامد با شماره تماس 111 – که جایگزین نامه هایی که در سفرهای گذشته رسم بوده شده است – فعال شده و آماده دریافت نظرات، مطالبات و پیشنهادات مردم است.

کاروان دولت تدبیر و امید پیش از این به استان های خوزستان، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، ایلام، لرستان ، چهارمحال و بختیاری، اردبیل، خراسان رضوی، زنجان و گلستان سفر کرده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین