کد خبر: ۲۷۶۴۶۶
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۷

رضايت مرد خير از دزد خانه‌اش

مرد ميانسال وقتي متوجه شد مرد خير حاضر نيست به او كمك مالي كند، نقشه سرقت از خانه او را طراحي و اجرا كرد اما بعد از بازداشت متوجه شد كه شاكي خواهرش را صيغه كرده است.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به گزارش جوان، صبح روز چهارشنبه، 19 آذر ماه مردي به مأموران كلانتري هفت‌چنار خبر داد كه سارقي را هنگام سرقت از يكي از خانه‌هاي محل بازداشت كرده‌اند. لحظاتي بعد مأموران در محل حاضر شدند و دزد ميانسال را در حالي كه چاقو، اسپري اشك‌آور و چسب پهن همراهش بود، دستگير كردند.

مردي كه پليس را از ماجرا باخبر كرده بود، گفت: لحظاتي قبل بود كه از خانه همسايه صداي جيغ شنيدم و به سرعت براي كمك راهي كوچه شدم. دو مرد نقاب‌دار را در حال فرار ديدم. پسر جواني كه نقاب به چهره داشت با موتور گريخت اما با كمك همسايه‌ها موفق شديم كه مرد ميانسال را بازداشت كنيم.

مأموران سپس از زن سالخورده‌اي كه از خانه ويلايي‌اش سرقت شده بود، تحقيق كردند. او گفت: من در خانه تنها بودم كه ناگهان دو مرد نقابدار در اتاق پذيرايي را شكستند و وارد شدند. البته نمي‌دانم كه آنها چطور وارد خانه شده بودند. چاقو و اسپري اشك‌آور داشتند. ترسيدم. گفتند كه جاي پول‌ها را نشان بده. گفتم كه پول‌ها داخل كمد ديواري است. به سراغ كمد رفتند و 6ميليون‌تومان پولي را كه آنجا بود برداشتند و گريختند. همان لحظه جيغ كشيدم و كمك خواستم. بعد فهميدم كه همسايه‌ها يكي از دزدان را بازداشت كرده‌اند.

بعد از مطرح شدن شكايت، دزد ميانسال روز گذشته مقابل قاضي نصرتي در دادسراي ويژه سرقت بازجويي شد. او به جرم خود اقرار كرد و توضيح داد: شغل من خدمات ساختماني است و درآمد زيادي ندارم. مدتي بود كه مرد سالخورده‌اي به محله ما رفت و آمد داشت. من او را نمي‌شناختم. وقتي از خانواده‌ام سؤال كردم گفتند كه مرد خيري است كه به مستمندان كمك مي‌كند. مدتي بود كه همسرم بيمار بود و براي درمان او به پول نياز داشتم. تصميم گرفتم از آن مرد درخواست كمك كنم. وقتي حرف‌هايم را شنيد گفت كه حاضر نيست به من كمك كند. اصرار كردم اما به خواسته‌ام توجه نكرد. بعد از آن بود كه تصميم گرفتم از او سرقت كنم. چند روز او را تحت نظر گرفتم تا اينكه يك روز قبل از حادثه به بانك رفت و مقدار‌ زيادي پول نقد گرفت و به خانه برد. ماجرا را براي پسر جواني كه او هم مشكل مالي دارد مطرح كردم. او هم قبول كرد كه من را در اجراي نقشه‌ام كمك كند. روز حادثه در حالي كه چاقو، چسب‌پهن و اسپري اشك‌آور داشتيم مقابل خانه مرد خير كشيك داديم. وقتي او از خانه خارج شد نقاب به صورت زديم و در فرصت مناسب وارد  خانه شديم. البته ما نمي‌دانستيم كه همسرش داخل خانه‌است. وقتي وارد شديم با ديدن او تعجب كرديم. خواستم جاي پول‌ها را نشان دهد و همكاري كند كه او قبول كرد. 6 ميليون تومان را از داخل خانه برداشتيم. بعد از سرقت يادم رفت دهانش را با چسب ببندم به خاطر همين داشتيم فرار مي‌كرديم كه جيغ كشيد و گرفتار شديم.

متهم گفت: مرد خير وقتي از ماجراي سرقت با خبر شد از من اعلام گذشت كرد. آنجا بود كه فهميدم ‌خواهرم را صيغه كرده و به خاطر خواهرم از من اعلام گذشت كرده است.
تحقيقات بيشتر از متهم به دستور قاضي ادامه دارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین