کد خبر: ۲۷۶۵۲۳
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۹

صحبت‎های ‎درخشان ‎درباره ‎نقل‎ و انتقالات ‎قرمزها

حمید درخشان در خصوص شرایط پرسپولیس اظهار داشت: ان‌شاءالله درست می‌شود. یکسری مسائل وجود دارد و موارد به زودی حل خواهد شد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هیچ بازیکنی در فصل نقل و انتقالات از پرسپولیس جدا نخواهد شد.

به گزارش فارس، حمید درخشان در خصوص شرایط پرسپولیس اظهار داشت: ان‌شاءالله درست می‌شود. یکسری مسائل وجود دارد و موارد به زودی حل خواهد شد.

وی در مورد جدایی برخی بازیکنان پرسپولیس تأکید کرد: هیچکس از پرسپولیس جدا نمی‌شود و همه می‌مانند. چند بازیکن هم می‌خواهیم جذب کنیم.

سرمربی پرسپولیس در خصوص اینکه طاهری جانشین سیاسی شده است،‌ یادآور شد: جانشین نشده است تا زمانی که وضعیت سیاسی مشخص می‌شود او حق امضاء‌ دارد.

درخشان در خصوص اینکه وزارت ورزش مورد بازخواست قرار خواهد گرفت،‌گفت: این موارد را من نمی‌دانم باید از مسئولین بپرسید.

وی در مورد اینکه هواداران نگران وضعیت پرسپولیس هستند، تصریح کرد: من بیشتر از همه نگران هستم و امیدوارم که هرچه زودتر این موارد درست شود.

وی در مورد اینکه عابدینی اعلام کرده رئیس‌جمهور باید به وضعیت پرسپولیس رسیدگی کند،‌گفت: این مسئله مربوط به وزارت ورزش است و امیدوارم آنها این موارد را حل کنند.

درخشان در خصوص اینکه لخویا حریف پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا آده‌بایو را جذب کرده تصریح کرد: بله آنها تجهیزات لازم را در اختیار دارند و هما هم باید هرچه زودتر این موضوع را آماده کنیم.

سرمربی پرسپولیس در مورد جذب دو بازیکن برزیلی و اینکه عبدی اعلام کرده آنها بدون تست جذب خواهند شد، گفت:‌ آنها کارنامه مشخصی دارند البته متأسفانه به علت تعللی که داشتیم یکی از آنها به مصر رفت و قطعاً اگر هرچه زودتر اقدام نکنیم یکی دیگر هم خواهد رفت.

درخشان در خصوص وضعیت نیلسون یادآور شد: با هیچ باشگاهی در مورد او صحبت نکرده‌ایم او بازیکن پرسپولیس است و نیم‌فصل دوم هم برای ما بازی خواهد کرد.

درخشان در مورد آینده پرسپولیس و اینکه فکر می‌کند چه وضعیتی را دچار خواهد شد، گفت: من نمی‌توانم پیش‌بینی کنم. وظیفه مسئولان است که در اینباره صحبت کنند. من لیستم را به باشگاه داده‌ام و باید بازیکنان مد نظر فراهم شوند. سایر موارد به من مربوط نمی‌شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین