کد خبر: ۲۷۶۵۴۹
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۸

سقوط جرثقیل در خرم آباد سه مجروح به همراه داشت

سقوط جرثقیل در جریان اجرای یکی از پروژه های عمرانی در خرم آباد سه نفر مجروح به همراه داشت.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به گزارش خبرنگار مهر، امروز شنبه به دنبال سقوط جرثقیل در حین اجرای عملیات عمرانی در پروژه مجتمع تجاری مسکونی کیو خرم آباد سه نفر مجروح شدند.

هوشنگ بادپی مدیر کل روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان لرستان با تایید حادثه رخ داده اظهار داشت: در جریان این حادثه سه نفر به طور سطحی مجروح شدند.

وی با بیان اینکه عملیات امدادرسانی از سوی تیم های امدادی اورژانس خرم آباد در ساعت ۹ و ۵۰ دقیقه صبح امروز صورت گرفته، بیان داشت: مجروحان این حادثه به بیمارستان شهدای عشایر خرم آباد منتقل شدند.

وی با بیان اینکه جراحات سه نفر مجروح این حادثه سطحی بوده است و مشکل خاصی ندارند یادآور شد: خوشبختانه حال مجروحان این حادثه خوب بوده و به صورت سرپایی مداوا شدند.

بنابر این گزارش پروژه بزرگ مجتمع تجاری مسکونی در زمینی به زیربنای ۱۷ هزار و ۵۰۰ مترمربع در حال احداث است. این مجتمع در مساحت ۱۵۰ هزار مترمربع با دو برج مسکونی در ۳۰ طبقه احداث می شود.

۴۴۱ پارکینگ در طبقه اول و ۵۹۳ پارکینگ در طبقه دوم مجتمع مسکونی تجاری کیو و همچنین سه طبقه برای احداث فروشگاه مرکزی، هایپر مارکت، رستوران و فضاهای ورزشی در نظر گرفته شده است.

این پروژه بزرگ با سرمایه گذاری نزدیک به ۴۰۰ میلیارد تومانی هلدینگ متعلق به بنیاد شهید و امور ایثارگران در خرم آباد در دست احداث است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین