کد خبر: ۲۷۶۵۹۹
تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۰

تهدید روزنامه‌نگار ترک: نوارهای صوتی حمایت آنکارا از داعش را منتشر می‌کنم

یک روزنامه نگار ترک تاکید کرد که نوارهای صوتی در اختیار دارد که سند مهمی مبنی بر حمایت حزب عدالت و توسعه در ترکیه از گروه تروریستی داعش است.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به گزارش تسنیم به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) مصطفی سیف الله گیلیج روزنامه نگار و نویسنده مطبوعاتی ترک با اشاره به اینکه نوارهای صوتی در اختیار دارد که بیانگر حمایت حزب عدالت و توسعه از گروه تروریستی داعش است، گفت به زودی این نوارها را در داددگاه بین المللی لاهه ارائه خواهد کرد.

پایگاه مدیا سنتر ترکیه به نقل از گیلیج نوشت: نوارهای صوتی مربوط به نشست حقان ویدان مشاور سرویس اطلاعاتی ترکیه و رجب طیب اردوغان رئیس جمهور و نیز احمد داوود اوغلو نخست وزیر است که در آن موضوع حمایت از داعش علیه نیروهای دفاع مردمی کُرد در سوریه و عراق مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی به منبعی که این نوارها را در اختیارش قرار داده اشاره‌ای نکرده و تاکید کرد در چند روز آینده این نوارها را به عنوان مدرکی علیه دولت عدالت و توسعه به دادگاه لاهه تقدیم خواهد کرد.

گیلیج قبلا نیز خبرها و اطلاعاتی را در مورد دست داشتن اردوغان ونظام او در حمایت از گروه‌های تروریستی در سوریه از جمله داعش و نیز فاش کردن پلاک کامیون‌های حامل سلاح برای تروریستها منتشر کرده بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین