کد خبر: ۲۷۶۶۰۶
تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۱

انتقاد سیدعلی خمینی از فسادهای چندهزار میلیاردی

وی، از بین بردن فساد و اقامه عدل در کشور را یکی از آرزوهای امام(ره) بیان کرد و گفت: هیچ بهانه ای برای اینکه در مبارزه با فساد، تلاش های لازم را نداشته باشیم، نداریم.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: حجت الاسلام سیدعلی خمینی شنبه شب در آیین عزاداری 28 ماه صفر در حسینیه امام(ره) قزوین، با تسلیت رحلت رسول اکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع)، افزود: با بررسی قرآن پی می بریم که مبارزه با فساد و پیشگیری از آن مهمترین ماموریت ها و گوهر حرکت انبیاء بوده است.

به گزارش ایرنا، وی همچنین ریشه انقلاب اسلامی را مبارزه با فساد خواند و گفت: یکی از عوامل مهم و اساسی که موجب شد امام(ره) و مردم در مقابل رژیم طاغوت بایستند، مقابله با فساد بود.

وی، از بین بردن فساد و اقامه عدل در کشور را یکی از آرزوهای امام(ره) بیان کرد و گفت: هیچ بهانه ای برای اینکه در مبارزه با فساد، تلاش های لازم را نداشته باشیم، نداریم.

حجت الاسلام خمینی با بیان اینکه «باید ببینیم بعد از گذشت بیش از سه دهه از انقلاب اسلامی در مواجه با فساد چه عملکردی داشته ایم»، افزود: فسادهای چندهزار میلیارد تومانی ناراحتی شدید دوستداران انقلاب و نظام را به همراه داشته است.

وی با تاکید بر اینکه مردم باید به طور آشکار در جریان مبارزه با فساد قرار بگیرند، افزود: مسوولان باید اعلام کنند که در خصوص مبارزه با 'فساد سیستماتیک' چه کارهایی انجام می دهند.

نوه امام راحل، با یادآوری سخنان امیرالمومنان(ع) در خصوص مبارزه با فساد، تاخیر انداختن در این زمینه را جایز ندانست و گفت: نباید مبارزه با فساد را کم اهمیت شمرد و در این راه تاخیر انداخت.

وی تاکید کرد: تاخیر در این مبارزه، آسیب های غیرقابل جبرانی را به همراه خواهد داشت.

حجت الاسلام خمینی با تاکید بر تلاش مسوولان برای توسعه دولت الکترونیک و کاهش کاغذبازی در دستگاه ها و ادارات، این موضوع را موجب کاهش زمینه های وقوع فساد دانست.

وی با تاکید بر اینکه ملت از کسانی که در برابر فساد می ایستند، پشتیبانی می کنند، افزود: ملت ما با مشت خود در برابر تانک و توپ ایستاد و امروز نیز در مقابله با فساد ایستادگی می کند.

حجت الاسلام خمینی، با بیان اینکه خوشحالیم که رهبر معظم انقلاب پرچمدار مبارزه با فساد هستند، ادامه داد: افتخار ماست که مسوولان پرچم مبارزه با فساد را برداشته و مردم نیز آنان را در این راه همراهی می کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین