کد خبر: ۲۷۶۶۳۲
تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۳
از ساعت 14 امروز؛

تردد از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است

رئیس پلیس راه استان البرز از ممنوعیت تردد از ساعت 14 امروز در محدوده کرج به سمت مرزن آباد خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سرهنگ رضا اکبری در گفتگو با خبرنگار مهر اعلام کرد: تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 14 تا 24 امروز یکشنبه 30 آذرماه از كرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پليس راه در محل، تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 17 تا 24 همان روز از 15 كيلومتری جنوب مرزن آباد بصورت يكطرفه خواهد بود.

وی همچنین ادامه داد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16 تا 24 روز سه شنبه 2 دي ماه از میدان امیر کبیر کرج تا دهانه جنوبی تونل کندوان در استان البرز به منظور تخلیه بار ترافیکی ممنوع است.

سرهنگ اکبری گفت: تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 14 تا 24 روز جمعه 5 دي ماه از كرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مامورين پليس راه در محل تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 17 تا 24 همان روز از 15 كيلومتری جنوب مرزن آباد بصورت يكطرفه خواهد بود.

رئیس پلیس راه استان البرز در پایان اظهار داشت: مركزاطلاعات و كنترل ترافيك پليس راهور ناجا با شماره تلفن 120 و88255555 (ده خط) به طور شبانه روزی پاسخگوي شهروندان و مسافران خواهد بود.

پیش بینی بار برف و باران در جاده چالوس

همچنین منصور رحمانیان مدیر کل هواشناسی استان البرز از بارش برف و باران در جاده چالوس خبر داد و گفت: امروز برای جاده چالوس هوای نیمه ابری تا ابری، گاهی ورزش باد و برخی ساعات بارش برف و باران پیش بینی می شود.

وی ادامه داد: برای این مسیر در پاره ای نقاط هوای مه آلود و در اواخر وقت کاهش ابر پیش بینی می شود.

مدیر کل هواشناسی استان البرز اعلام کرد: دمای امروز کرج در کمینه یک درجه زیر صفر و در بیشینه هفت درجه سانتی گراد بالای صفر خواهد بود.

رحمانیان اظهار داشت: همچنین کمینه دمای کرج برای فردا نیز منفی یک درجه خواهد بود و برای روز دوشنبه آسمانی صاف تا قسمتی ابری و در پاره ای نقاط مه آلود پیش بینی می شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین