کد خبر: ۲۷۶۶۸۰
تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۵

پیش بینی یکهزار میلیارد تومان برای ایجاد اشتغال در بودجه سال 94

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: برای ایجاد فرصت های شغلی جدید در کشور معادل یکهزار میلیارد تومان در بودجه سال 94 تحت نظر دبیرخانه شورای عالی اشتغال برای این بخش پیش بینی شده است.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: علی ربیعی روز یکشنبه در حاشیه بازدید از کارخانه سیمان ساوه درپاسخ به خبرنگار ایرنا مبنی بر منابع پیش بینی شده در بودجه سال آینده برای ایجاد شغل، افزود: بخشی از این تسهیلات برای کمک های فنی با هدف توسعه اشتغال، بخشی برای کمک به یارانه سوخت کارخانه ها و بخش دیگر هم به شکل انواع تسهیلات بخش های مختلف تولید تخصیص می یابد.

وی گفت: رقم مناسبی در صندوق نوآوری و شکوفایی موجود است که در پی نشست هفته پیش با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری یک کمیته دائم تشکیل دادیم تا با کمک سازمان آموزش فنی و حرفه ای ،صندوق ضمانت سرمایه گذاری و بانک توسعه تعاون ، دبیرخانه شورای عالی اشتغال و صندوق شکوفایی و نوآوری هم افزایی ایجاد می کنیم.

ربیعی ادامه داد: همچنین در آن نشست در خصوص کمک گرفتن از صندوق توسعه ملی در خصوص ایجاد اشتغال صحبت شد که چگونه می توانیم از منابع صندوق برای تحقق این مهم یاری بگیریم. 

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: هفته گذشته نشست مشترکی با شورای پول و اعتبار و حضور روسای بانکها و مسئولان بانک مرکزی با هدف چگونگی تخصیص تسهیلات به این بخش برگزار شد.

ربیعی ابراز امیدواری کرد: با کاهش قیمت نفت بتوانیم اشتغال پایدار در کشور ایجاد کنیم.

به گزارش ایرنا، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: امسال هم علیرغم مشکلاتی که از سالهای گذشته به دولت یازدهم وارد شده عملکرد مسئولان حوزه کار در خصوص اشتغال مناسب بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین