کد خبر: ۲۷۶۶۹۱
تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۳۹۳ - ۲۳:۱۶

شکست سنگین هرتابرلین/ برتری کیه‌وو در دربی ورونا/ شکست خانگی نیوکاسل

تیم هانوفر در هفته هفدهم بوندس لیگا در دقایق پایانی از شکست برابر تیم قعرجدولی فرایبورگ گریخت.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: در آخرین بازی از هفته هفدهم لیگ برتر امشب فرایبورگ ته جدولی میزبان هانوفر بود که این بازی با تساوی 2 بر 2 خاتمه یافت.

فرایبورگ تا دقیقه 83 با دو گل از حریف پیش بود اما هانوفر با گلزنی در دقایق 83 و 90 از شکست فرار کرد و کار را به تساوی کشاند.

در دیگر مسابقه امروز نیز تیم هافن هایم در خانه هرتابرلین به برتری خیره کننده 5 بر صفر دست یافت.

سمپدوریا متوقف شد

تیم سمپدوریا در دیدار مقابل اودینزه به تساوی 2 - 2 رسید.

در ادامه هفته شانزدهم لیگ دسته اول ایتالیا(کالچو) عصر امروز تیم کیه وو با یک گل در دربی ورونا توانست هلاس ورونا را شکست دهد.

در سایر دیدارهای امروز تیم مدعی سمپدوریا مقابل اودینزه با تساوی 2 بر 2 متوقف شد، دیدار آتلانتا و پالرمو نیز به تساوی 3 بر 3 انجامید،‌ فیورنتینا و امپولی نیز به تساوی یک بر یک رضایت دادند و تورینو با نتیجه 2-1 جنوا را شکست داد.

در تنها بازی باقیمانده هفته شانزدهم امشب تیم های اینترمیلان و لاتزیو به مصاف هم خواهند رفت.

لیورپول از شکست برابر آرسنال گریخت

دیدار تیم های لیورپول و آرسنال با تساوی 2 - 2 خاتمه یافت.

به گزارش خبرگزاری فارس، در هفته هفدهم لیگ برتر انگلیس، امشب لیورپول میزبان آرسنال بود که در واپسین لحظات توانست از شکست فرار کند.

کوتینیو در دقیقه 45 برای میزبان گلزنی کرد اما متیو دیبوچی بلافاصله این گل را جبران کرد و در دقیقه 64 نیز اولیور جیرود گل دوم آرسنال را به ثمر رساند تا شاگردان ونگر در آستانه کسب برتری قرار بگیرند.

لیورپول که در دقیقه 90 بورینی را نیز به خاطر اخراج از دست داد به حملات خود ادامه داد و بالاخره در وقت های تلف شده مارتین اشکرتل توانست گل تساوی میزبان را به ثمر برساند تا بازی با تساوی 2-2 خاتمه یافته و هر دو تیم به یک امتیاز برسند.

پیش از این دیدار نیز نیوکاسل در خانه خود با یک گل از ساندرلند شکست خورد. جانسون در دقیقه 90 تک گل این بازی را به سود میهمان به ثمر رساند.

در آخرین مسابقه هفته هفدهم فردا چلسی صدرجدولی به مصاف استوک سیتی می رود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین