کد خبر: ۲۷۷۱۵۱
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۱

بازگشت رحمانی خليلی به شركت دخانيات ايران؟

شركت دخانيات ايران يكي از بنگاه‌هاي اقتصادي بزرگ كشور است كه به لحاظ جايگاه اقتصادي، اجتماعي و حتي سياسي همواره در كشور خبرساز بوده است و اكنون شنيده‌ها حاكي از آن است كه رحماني خليلي، مديرعامل پيشين اين شركت مجددا هدايت اين بنگاه اقتصادي را برعهده خواهد گرفت.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: یک پایگاه خبری از بازگشت مجدد عبدالحميد رحماني خليلي، مديرعامل پيشين شرکت دخانيات با حكم وزير صنعت و تجارت به‌عنوان رئيس هيات مديره اين شركت بزرگ خبر داده است.

به گزارش آفتاب، پایگاه خبری انصاف‌نیوز در ادامه نوشت: شركت دخانيات ايران يكي از بنگاه‌هاي اقتصادي بزرگ كشور است كه به لحاظ جايگاه اقتصادي، اجتماعي و حتي سياسي همواره در كشور خبرساز بوده است و اكنون شنيده‌ها حاكي از آن است كه رحماني خليلي، مديرعامل پيشين اين شركت مجددا هدايت اين بنگاه اقتصادي را برعهده خواهد گرفت.

 اگرچه اطلاع دقيقي از چگونگي و دلائل اين انتصاب در دست نيست اما آنچه به‌طور مشخص اين انتصاب را توجيه مي‌كند، شرايط بد توليدي، بازرگاني و مديريتي شركت دخانيات در سال‌هاي اخير و در كنار همه اين نابساماني‌ها حجم عظيم قاچاق سيگار و از طرف ديگر سابقه موفقيت تأثيرگذار رحماني خليلي در دوره مديريت قبل بوده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین