کد خبر: ۲۷۷۱۶۷
تاریخ انتشار : ۰۵ دی ۱۳۹۳ - ۰۰:۳۹

دو بازيکن تیم ملی فوتبال که بعدا اعلام می‌شوند، چه کسانی‌اند؟

نقطه ابهام فهرست تیم ملی دو بازیکنی است که کی روش گفته بعدا اعلام شان می کند. دو بازیکنی که احتمالا باید پولادی و رفیعی باشند. اگر این اتفاق رخ نداد و رضایت مقامات برای دعوت این دو جلب نشد از جمع خط خورده ها دو نفر به تیم ملی بر می گردند.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: فهرست تازه تيم ملي ايران براي جام ملتهاي آسيا با 21 بازيکن بسته شد ؛ اين فهرست البته دو جاي خالي ديگر دارد که کارلوس کي روش اعلام کرده بعدا اعلام خواهند شد.
 
 به گزارش "ورزش سه"، محمد نوری هافبک پرسپولیس که امسال درخشش فوق العاده ای در ترکیب قرمزها داشته است مهمترین خط خورده تیم ملی است و جالب است که ایران هیچ بازیکن بازیگردان پاسور و کلاسیکی شبیه به او ندارد اگرچه مسعودشجاعی یا حتی اشکان دزاگه ممکن است در این نقش قرار بگیرند. 

به جز نوری، کی روش ایمان مبعلی ، رحمان احمدی را نیز از جمع با تجربه ها خط زده و سجادشهباززاده نیز اسیر تیغ کی روش شده درست مثل مهدی شریفی که پیش از جام جهانی در همین مرحله از تیم ملی حذف شد. 

سایر خط خورده های تیم ملی، محمد نژاد مهدی از پدیده و حبیب گردانی از تراکتورسازی اند . این در حالی است که رامین رضاییان ، وحید امیری و مرتضی پور علی گنجی در جمع نفرات این تیم حضور دارند. 
 
همچنین ، استقلالی های ملی پوش بی گزند از این مرحله گذشته اند ؛ فروزان، بیگ زاده ، صادقی ، تیموریان، ابراهیمی و خسرو حیدری که نامش در بین مهاجمان اعلام شده است. البته دو یا سه نفر از این جمع دیگر جایی در استقلال ندارند. 

اما نقطه ابهام فهرست تیم ملی دو بازیکنی است که کی روش گفته بعدا اعلام شان می کند. دو بازیکنی که احتمالا باید پولادی و رفیعی باشند. اگر این اتفاق رخ نداد و رضایت مقامات برای دعوت این دو جلب نشد از جمع خط خورده ها دو نفر به تیم ملی بر می گردند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین