کد خبر: ۲۷۷۲۵۲
تاریخ انتشار : ۰۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۰

محمدنبی: بازیکنان با مشکل سربازی را به استرالیا نمی‌بریم

دبیرکل فدراسیون فوتبال می‌گوید قرار نیست بازیکنان سرباز به استرالیا بروند.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش ایسنا، مهدی محمدنبی درباره برگزاری اردوی تیم ملی اظهار کرد: روال آقای کی‌روش این گونه است که برای این که بتواند بازیکنان مصدوم را جایگزین کند یک یا دو بازیکن در لیستش جای خالی می‌گذارد. به همین دلیل 21 بازیکن دعوت شده‌اند. اگر خدای نکرده در یک پست بازیکنی مصدوم شود باید بتوانیم بازیکن دیگری را جایگزین کنیم.

محمدنبی در ادامه درباره بازی تیم ملی فوتبال با تیم ملی امید هم گفت: بعید می‌دانم این بازی برگزار شود. تیم ملی در این سه روز هر روز صبح 10:30 تا 12 تمرین می‌کرد و بعدازظهرها هم برنامه ریکاوری را در نظر خواهیم داشت. ان‌شاءالله دوشنبه شب هم تیم عازم استرالیا می‌شود.

وی درباره این که گفته می‌شود ناامیدی میان بازیکنان شکل گرفته است نیز گفت: بازیکنان به من روحیه می‌دهند. حتی من امروز در اردو حضور داشتم و از آنها روحیه گفتم. تیم ما در آمادگی کامل است و از همین الان با سه گل از حریفان‌مان پیش هستیم.

او در ادامه درباره اینکه گفته می‌شود کارلوس کی‌روش دو بازیکن را در لیستش خالی گذاشته تا بازیکنان سرباز را با خود به استرالیا ببرد، گفت: این موضوع به هیچ وجه صحت ندارد و قرار نیست بازیکنانی که مشکل سربازی دارد با ما به استرالیا بیایند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین