کد خبر: ۲۷۷۲۵۴
تاریخ انتشار : ۰۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۴

تحقیر رونالدو توسط ژاوی

کریس رونالدو فوق‌ستاره فوتبال جهان توسط ژاوی تحقیر شد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش باشگاه خبرنگاران، ژاوی ستاره کهنه‌کار بارسلونا می‌گوید نمی‌داند چرا در جام باشگاه‌های جهان که رونالدو عملکرد خوبی نداشت، به او جایزه داده‌اند.
 
رونالدو در سال 2013 صاحب عنوان توپ طلا شد و در سال 2014 همراه با کهکشانی‌ها قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و جام حذفی اسپانیا را تجربه کرد. 
 
این ستاره در این فصل نیز 23 بازی متوالی بدون شکست همراه با رئال تجربه کرده است. با همه این افتخارات ژاوی معتقد است به دلیل عملکرد ضعیف این ستاره در جام جهانی همراه با تیم ملی پرتغال و حذف شدن در مرحله گروهی نباید امسال هم به عنوان بهترین بازیکن جهان انتخاب شود. 
 
وی در این خصوص گفت: رونالدو در جام جهانی عملکرد بسیار ضعیفی داشت و در سالی که جام جهانی برگزار می‌شود، رویدادهای دیگر بی‌اهمیت می‌شود. در حقیقت باید بگویم انتخاب‌های من مسی، فلیپ لام و خاویر ماسکرانو بود.

ژاوی همچنین شایعات مبنی بر قدرت مسی در رختکن بارسا را تکذیب کرد.
 
وی در این خصوص گفت: این شایعات کاملاً دروغ است. مسی هیچ گاه خود را به تیم تحمیل نمی‌کند. تیم ما در تمامی مسائل با هم تصمیم می‌گیرد. البته باید بگویم مسی اهمیت زیادی برای تیم دارد، اما تا به حال ندیده‌ام که مسی به انریکه بگوید چه می‌خواهد. این ستاره آرژانتینی در بارسا خوشحال است. او بهترین بازیکن جهان است. بنابراین ما باید به چنین شایعاتی عادت کنیم. من می‌دانم که او از بودن در میان ما راضی است. فصل گذشته مسی مصدوم بود و 2 ماه به دور از میادین به سر می‌برد. اما در این فصل شرایط متفاوت است. این فصل مسی بهترین بازی‌ها را به نمایش گذاشت.
 
ژاوی همچنین از سوارز، ستاره اروگوئه‌ای تیم‌شان که با قراردادی به ارزش 94 میلیون یورو در تابستان به این تیم آمده، حمایت کرد.
 
کاپیتان بارسلونا در این خصوص گفت: سوارز یک گلزن تمام عیار است. او به زودی گل‌های زیادی به ثمر خواهد رساند. شخصیت او من را یاد اتوئو می‌اندازد. به نظر من انتخاب نشدن سوارز در میان 3 نامزد نهایی توپ طلا ناعادلانه است. او به دلیل اشتباهی که مرتکب شده است، تنبیه شد. بنابراین نباید او را حذف می‌کردند. 
 
ژاوی 34 ساله می‌گوید: در ابتدای فصل برای پیوستن به نیویورک‌سیتی آماده بوده اما بارتامئو، رئیس باشگاه بارسلونا نظرش را عوض کرد و او را در نیوکمپ ماندگار کرده است.
 
وی در این خصوص گفت: قبل از جام جهانی به مسئولان بارسا گفتم که فکر می‌کنم حضور در میان کاتالان‌ها به پایان رسیده است. احساس می‌کردم برای باشگاه مفید نیستم. بعد از جام جهانی با بارتامئو و انریکه صحبت کردم و آن‌ها نظرم را تغییر دادند. بارتامئو به من گفت که برای باشگاه می‌توانم مؤثر بازی کنم و آن‌ها من را قانع کردند. 
 
ژاوی که در این فصل برای بارسا 13 بار به میدان رفته است در ادامه افزود: فکر نمی‌کردم در این فصل به این خوبی بازی کنم. احساس بسیار خوبی دارم. خوشبختانه تیم‌مان هم در مسیر بسیار خوبی قرار گرفته است و امیدوارم به همین روند ادامه دهیم.
 
گفتنی است بارسلونا اخیراً در جایگاه دوم جدول لالیگا قرار گرفته است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین