کد خبر: ۲۷۷۳۱۴
تاریخ انتشار : ۰۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۷

راه‌اندازی تور هوایی با بالن در کرمانشاه

معاون گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان‌کرمانشاه گفت: باید با طرح و اجرایی کردن ایده‌های جدید همچون راه‌اندازی تور هوایی به وسیله بالن به دنبال جذب گردشگران بیشتری به استان باشیم.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: محمدرضا ستایش فر در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: توسعه گردشگری خارجی اصلی‌ترین هدف اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه است.

وی ادامه داد: بر همین اساس بدنبال آنیم که با طرح ایده‌های جدید شرایطی را بوجود آوریم که میزبان جمعیت بیشتری از گردشگران داخلی و به ویژه گردشگران خارجی در استان باشیم.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: راه اندازی تورهای هوایی برای گردشگران داخلی و خارجی یکی از این ایده هاست که می‌تواند منجر به جذب گردشگران بیشتری به استان شود.

ستایش فر تصریح کرد: گردش از هوا به وسیله بالن بر فراز مکان‌های تاریخی، فرهنگی و طبیعی استان ایده ای است که درصدد اجرایی کردن آن هستیم.

این مقام مسئول در اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: در قالب این تور هوایی، گردشگران می توانند با سوار شدن بر بالن از فضای آسمان نظاره‌گر اماکن تاریخی استان همچون بیستون و تاق بستان و ... باشند.

وی تاکید کرد: اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه از هر ایده‌ای که منجر به جذب گردشگران بیشتری به استان شود، استقبال خواهد کرد.

ستایش فر با اشاره به عزم مدیریت ارشد استان مبنی بر جذب چهار میلیون گردشگر در سال 94 به استان، گفت: تمام تلاش خود را برای تحقق این هدف به کار خواهیم بست.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین