کد خبر: ۲۷۷۳۸۱
تاریخ انتشار : ۰۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۷

در جلسه گودرزی با ملی‌پوش فوتبال چه گذشت؟

در جلسه وزیر ورزش و جوانان با ملی‌پوش فوتبال و کی‌روش ابراز امیدواری کرد مشکل سربازی پولادی و رفیعی حل شود.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش ایسنا، مازیار ناظمی، درباره حضور وزیر ورزش و جوانان در کمپ تیم‌های ملی، اظهار کرد: آقای گودرزی روز جمعه قصد داشت به دیدار ملی‌پوشان بیاید اما با توجه به این که روز جمعه بازیکنان در هتل خود را به کادر فنی معرفی کردند این فرصت مهیا نشد. بنابراین با توجه به این که وزیر تاکید داشت که ملی‌پوشان را ببیند هماهنگ کردیم و امروز به کمپ تیم‌های ملی آمدیم.

وی ادامه داد: وزیر امروز به کمپ تیم ملی آمد و گپ و گفت و گوی خوبی با کارلوس کی‌روش و بازیکنان داشت و آنها مشکلاتشان را مطرح کردند. آقای کی‌روش از حضور ما بسیار استقبال کردند و فکر می‌کنم دیدار صمیمانه‌ای برگزار شد. آنچه امروز در جلسه رخ داد آگاهی وزیر از شرایط تیم ملی بود. در جلسه امروز بازیکنانی همچون سردار آزمون، سروش رفیعی و جواد نکونام صحبت‌هایی را مطرح و مشکلاتشان را بیان کردند. حتی مشکلاتی درباره اعزام بازیکنان وجود داشت که آنها این مطالب را بازگو کردند.

ناظمی اضافه کرد: حتی آقای وزیر طی چند روز گذشته نامه‌ای به سازمان نظام وظیفه ارسال کرد تا مشکلات آنها حل شود. در جلسه امروز هم درباره این مشکل صحبت شد. البته باید بگویم که دکتر گودرزی کم و بیش در جریان امور هست. معتقدم امروز شاهد دیدار خوبی بودیم. توقع وزیر ورزش و جوانان از تیم ملی این است که آنها به عنوان سربازان ایران از جان و نام ایران در جام ملت‌های آسیایی دفاع کنند و باعث سربلندی و خشنودی ملت ایران شوند. این ماحصل جلسه امروز بود.

وی در ادامه صحبت‌های خود درباره مشکلات سربازی مهرداد پولادی و سروش رفیعی نیز خاطر نشان کرد: امروز نه تنها خود کی‌روش که حتی جواد نکونام هم درباره این مساله صحبت کرد. سروش رفیعی هم جداگانه با وزیر صحبت کرد. آقای وزیر هم مثل یک پدر به صحبت‌ها و مشکلات بازیکنان گوش کرد. این موضوع به امروز باز نمی‌گردد و وزیر چند روز قبل طی نامه‌ای خواستار رفع مشکل چهار بازیکن شده بودند ولی ما امیدوار هستیم تا مشکلات این بازیکنان رفع شود اما مسائلی به عنوان قانون وجود دارد که باید رعایت شود ولی آنچه بتوانیم برای حمایت از تیم ملی انجام دهیم، انجام می‌شود. اگر بتوان استثنایی برای تیم ملی قائل شد این کار صورت خواهد گرفت.

رییس روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان در ادامه گفت: در جلسه امروز درباره مشکلات مالی هم بحث شد باید بگویم که در برنامه‌های تلویزیونی هم عنوان شده که تمام هشت و نیم میلیاردی که قرار بود وزارت ورزش و جوانان به فدراسیون فوتبال بدهد، پرداخته شده است. مابقی هزینه‌ها باید از طرف خود فدراسیون درآمدزایی شود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: بحثی که مطرح است این است که همه اقشار حمایت همه جانبه‌ای از تیم ملی داشته باشند و در این جلسه روی این موضوع بسیار تاکید شد. البته این اتفاق که امروز رخ داد برای تیم ملی امید هم رخ خواهد داد و زمانی که این تیم از اردو بازگردد وزیر ورزش و جوانان به دیدار آنها خواهد رفت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین