کد خبر: ۲۷۷۵۰۸
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۳

اطلاعیه گروه هنر و تجربه برای اکران «خانه پدری»

اکران رسمی فیلم «خانه پدری» به کارگردانی کیانوش عیاری قرار بود از فردا 8 دی ماه آغاز شود اما تا فراهم شدن شرایط مناسب، به تعویق افتاد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش ایسنا،در این‌باره امیرحسین علم الهدی دبیر اجرایی گروه سینمایی هنر و تجربه در این زمینه نکاتی را مطرح کرده است که در ادامه می‌آید:

«به نام خدا

نظر به اعلام رسمی مسئولین سینماهای آزادی، خانه هنرمندان و سینماسوره اصفهان مبنی بر عدم نمایش فیلم سینمایی «خانه پدری» به کارگردانی هنرمند ارزشمند سینمای ایران جناب آقای کیانوش عیاری علیرغم قرارداد قانونی نمایش فیلم‌های سینمای هنر و تجربه بدون هیچ محدودیت مضمونی فیلم‌ها در این سینماها و با توجه به اعلام شورای محترم پروانه نمایش فیلم‌های سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به نمایش این فیلم فقط در سینماهای هنر و تجربه ، شورای سیاستگزاری سینمای هنر و تجربه جهت جلوگیری از خسارت مادی و معنوی به دلیل عدم امکان اجرای تعهدات خود حسب قرارداد با مالکان محترم این فیلم ، بدینوسیله به اطلاع می‌رساند تا مهیا شدن شرایط مناسب و در خور شان نمایش این فیلم ارزشمند در سینماهای هنر و تجربه ، نمایش این فیلم تا اطلاع ثانوی به تعویق می‌افتد.»

به گزارش ایسنا،در حالی خبر رسمی از تعویق اکران «خانه پدری» منتشر می‌شود که این فیلم از روز پنجشنبه 4 دی ماه اکرانش را در برخی سینماها آغاز کرده بود.

این فیلم قرار بود با رعایت شرط سنی برای مخاطبان بالای 16 سال در پردیسهای کوروش، آزادی، موزه سینما، خانه هنرمندان، هویزه مشهد، سوره اصفهان اکران شود.

«خانه پدری» در بخش افقهای نوی شصت و نهمین دوره جشنواره ونیز به نمایش در آمد و مدیر جشنواره از آن به عنوان کشف آن سال یاد کرد.

داستان این فیلم روایت اتفاقی در خانواده‌ای است که راز سر به مهرش در طول 6 نسل‌ مخفی می‌ماند و تاثیراتی در روند زندگی افراد خانواده می‌گذارد.

مهدی هاشمی، شهاب حسینی، مهران رجبی و نازنین فراهانی از بازیگران این فیلم هستند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین