کد خبر: ۲۷۷۵۱۳
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۲

سردار حمید تقوی در عراق به شهادت رسید+تصویر

روابط عمومی کل سپاه پاسداران، از شهادت سردار حمید تقوی در دفاع از عتبات عالیات عراق در شهر سامرا خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش مهر، روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای از شهادت سردار سرتیپ پاسدار حمید تقوی از فرماندهان قرارگاه رمضان در دوران دفاع مقدس، در حین انجام ماموریت مستشاری برای مقابله با تروریست‌های تکفیری و داعش در سامرا خبر داد.

در این اطلاعیه آمده است: سردار سرتیپ پاسدار حمید تقوی پس از دوران دفاع مقدس در عرصه های مختلف پاسداری از انقلاب اسلامی و مقابله با دشمنان اسلام و جبهه‌ مقاومت و بیداری اسلامی، نقش‌آفرینی‌های ارزشمند و ماندگاری داشته و سرانجام در حین انجام ماموریت مستشاری به ارتش و بسیج مردمی عراق برای مقابله با تروریست های تکفیری و داعش در شهر سامرا و در جوار مرقد مطهر امام عسگری (ع) به شهادت رسید.

این اطلاعیه افزوده است: شهید تقوی از فرماندهان قرارگاه رمضان در دوران دفاع مقدس بود که پدر و برادر گرانقدر وی نیز در دوران جنگ تحمیلی به فیض عظیم شهادت نائل آمدند.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تبریک و تسلیت شهادت سرتیپ پاسدار محمد تقوی به محضر حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، ملت انقلابی ایران اسلامی به ويژه مردم شهید پرور خوزستان و خانواده و بستگان این شهید والام مقام، اعلام کرد: مراسم تشییع پیکر مطهر شهید تقوی در تهران فردا (8 دی ماه) ساعت 9 صبح در حسینیه عاشقان ثارالله ستاد فرماندهی کل سپاه برگزار خواهد شد.

گفتنی است پیکر مطهر این سردار رشید اسلام روز سه شنبه 9 دی در اهواز تشییع و به خاک سپرده خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین