کد خبر: ۲۷۷۵۴۰
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۳

جزییات درگیری ماموران با سارقان مسلح بانک

معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان از ماجرای شهادت سه تن از ماموران انتظامی این استان در پی تعقیب سارقان مسلح یک بانک خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: رسول یاحی در این باره به خبرنگارایسنا منطقه اصفهان گفت: در جریان درگیری ماموران انتظامی استان اصفهان با سارقان مسلح سه مامور نیروی انتظامی به شهادت رسیدند.

یاحی در توضیح بیشتر اظهارکرد: این سارقان مسلح از استان مرکزی وارد اصفهان شدند و از دیشب در درگیری با ماموران انتظامی استان اصفهان یک نفر از آن‌ها به هلاکت رسید.

وی ادامه داد: در جریان عملیات پلیس، سه نفر از ماموران انتظامی استان اصفهان نیز به شهادت رسیدند.

جزییات تعقیب و گریز در اصفهان

ساعت 17:50 دیروز مأموران پاسگاه انتظامی کنار رودخانه و یگان امداد منطقه گلپایگان با توجه به تیراندازی سارقان مسلح به پلیس در شهرستان خمین، در هنگام گشت و کنترل در محور سعید آباد- خمین به یک دستگاه خودرو تیبا سفید رنگ که چهار سرنشین داشت، مشکوک شدند.

به گزارش ایسنا، سایت پلیس درباره این حادثه نوشت، مجرمان پس از اعلام ایست از سوی پلیس اقدام به تیراندازی کردند که طی آن سه نفر از ماموران مجروح شدند و یک نفر به شهادت رسید، مهاجمان پس از این اقدام خونین به سمت گلپایگان متواری شدند. پس از وقوع این درگیری، طرح مهار در گلپایگان با حضور جانشین فرمانده انتظامی این شهرستان به همراه دو اکیپ از آگاهی و راهور اجرا و عوامل انتظامی مجرمان را در میدان معلم مشاهده و درگیر می‌شوند.

در این اقدام جنون‌آمیز، سارقان با بستن رگبار به سمت ماموران جانشین فرمانده انتظامی شهرستان و یکی از کارکنان پلیس راهور را به شهادت رسانده و دو نفر دیگر از عوامل انتظامی را نیز مجروح کردند. در این درگیری یک نفر از مهاجمان به هلاکت رسیده و سه نفر دیگر با رها کردن خودرو تیبا و با اعمال تهدید و سرقت یک دستگاه پژو 405، از صحنه درگیری متواری شدند.

این در حالی است که مهاجمان پس از طی مسافتی با رها کردن خودرو پژو، اقدام به سرقت یک دستگاه آمیکو یخچال‌دار، کرده، سپس با رهاکردن آن در حوالی روستای " در " گریختند.

در ادامه این عملیات، عوامل انتظامی یک دستگاه وانت نیسان رها شده را در حوالی روستای " در " کشف کردند که در بررسی‌ها مشخص شد راننده نیسان براثر اصابت گلوله داخل خودرو کشته شده و جسد فرزند 17 ساله وی نیز در حاشیه جاده کشف شد که احتمال تیراندازی و قتل آنان از سوی مهاجمان متصور است.

هم‌چنین، سرهنگ جهانگیر کریمی، معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا- منطقه اصفهان گفت: سارقان همچنان تحت تعقیب قرار دارند اما معلوم نیست در مرزهای جغرافیایی استان اصفهان باشند.

به گزارش ایسنا، سردار عبدالرضا آقاخانی فرمانده انتظامی استان اصفهان درباره درگیری دیشب ماموران با سارقان مسلح در گلپایگان و شهادت پنج نفر، اظهارکرد: در طی درگیری دیشب نیروی انتظامی با سارقان مسلح در گلپایگان شش نفر مجروح و پنج نفر شهید شدند که سه تن از شهدا از ماموران نیروی انتظامی و دو نفر دیگر از شهروندان عادی بودند.

وی با بیان اینکه سارقان پس از عبور از چند استان همسایه وارد گلپایگان و سپس از شهر خارج شدند، ادامه‌داد: سارقان سه نفر بوده و یکی از آنها در طی درگیری با نیروی انتظامی کشته شد و دو نفر دیگر نیز تحت تعقیب هستند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان ضمن تشکر از زحمات ماموران نیروی انتظامی و مردم گفت: شورای تامین استان و ماموران انتظامی در حال پیگیری موضوع هستند و به زودی ضاربان معرفی خواهند شد.

رسول زرگرپور در ادامه نیز استاندار اصفهان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ماموران نیروی انتظامی شهرستان گلپایگان با سارقان در حومه شهر درگیر و مانع ورود آنان به داخل شهر شدند.

وی با بیان اینکه ایستادگی نیروی انتظامی گلپایگان در برابر سارقان قابل تقدیر است، گفت: آرامش و امنیت در گلپایگان برقرار است و برای دستگیری سارقان به نتایج خوبی رسیده‌ایم.

به گزارش ایسنا، استاندار اصفهان و فرمانده انتظامی استان با جمعی دیگر از مسئولان از مجروحان این حادثه عیادت و پس از آن به دیدار خانواده شهدای این حادثه رفتند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین