کد خبر: ۲۷۷۵۷۰
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۹
در آستانه جام ملت‌ها؛

کی‌روش بار دیگر ساز رفتن را کوک کرد

سرمربی پرتغالی تیم ملی روز گذشته این عصبانیت را در دیدار با وزیر ورزش و جوانان هم ابراز نمود و از وضعیت بد آماده‌سازی تیم ملی و نبود امکانات مالی برای تیم ملی به وزیر گلایه کرد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: شنیده‌ها از تیم ملی چنین حکایت می‌کند که در آستانه رقابت‌های جام ملت‌ها، بار دیگر کارلوس کی‌روش اعلام کرده، در صورت تغییر نکردن شرایط، تیم ملی را ترک خواهد کرد.

به گزارش «تابناک»، تیم ملی کشورمان در راه آماده‌سازی برای جام ملت‌ها وضعیت چندان مناسبی ندارد و این مسأله در کنار عوامل دیگر، موجب شده تا سرمربی پرتغالی تیم ملی حسابی از کوره در رفته و در جلسه امروز خود با مسئولان، بار دیگر حرف از رفتن بزند.
 
بنا بر این گزارش، تیم ملی که بعد از اردوی آفریقای جنوبی برای بازی با فلسطین به تهران آمده بود، خیلی ناگهانی با لغو یک‌طرفه این بازی از سوی فلسطین مواجه شد و این چند روز را در بلاتکلیفی محض گذراند. این مسأله در کنار ماجرای محرومیت تیم ملی از بازیکنان سرباز و عدم برگزاری بازی‌های تدارکاتی مناسب برای تیم ملی موجب شده تا بار دیگر کی‌روش عصبانی شود.

روز گذشته، سرمربی پرتغالی تیم ملی، این عصبانیت را در دیدار با وزیر ورزش و جوانان هم ابراز نمود و از وضعیت بد آماده‌سازی تیم ملی و نبود امکانات مالی برای تیم ملی به وزیر گلایه کرد.

شنیده‌ها همچنین حکایت از این دارد که در جلسه امروز مسئولان فدراسیون فوتبال با کارلوس کی‌روش، سرمربی پرتغالی تیم ملی با انتقاد از شرایط موجود، تهدید به کناره‌گیری از تیم ملی کرد.

تیم ملی فوتبال کشورمان عصر فردا راهی استرالیا می‌شود و به نظر می‌رسد با دلخوری‌های موجود، مراسمی برای بدرقه تیم ملی در نظر گرفته نشود!
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین