کد خبر: ۲۷۸۳۷۷
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۸

هوای تهران،مشهد و اصفهان ناسالم وسه کلان شهردر شرایط سالم قرار دارد

مرکز کنترل و پایش محیط زیست کشور روزشنبه اعلام کرد: هوای کلان شهرهای تهران، مشهد و اصفهان در شرایط ناسالم و هوای تبریز، کرج و اهواز در شرایط سالم قرار دارند.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به گزارش ایرنا از مرکز کنترل و پایش محیط زیست کشور، توصیه می شود افرادی که مبتلا به بیماری های قلبی و ریوی هستند و کودکان از فعالیت های طولانی یا سنگین در خارج از منزل بکاهند.

بر اساس آنچه در سایت ماهواره اروپایی Eumetsat مشاهده شده است وضعیت گرد و غبار از 8 صبح 12 دی ماه تا 8 صبح 13 دی ماه، تحلیل روزانه وضعیت گرد و غبار به دلیل وجود پوشش ابر در حال عبور غرب، مرکز و در اواخر شب حاشیه شمال شرقی و شرق کشور تحلیل پدیده گرد و غبار در 24 ساعت گذشته امکان پذیر نیست.

مجید آزادی مدیر گروه پژوهشی و هواشناسی دینامیک و هم دیدی پژوهشکده هواشناسی و علوم جو روز شنبه به خبرنگار علمی ایرنا گفت: سرعت کنونی باد در تهران 6 متر بر ثانیه (22 کیلومتر بر ساعت) و میزان دید افقی بیش از 10 کیلومتر و رطوبت نسبی نیز 21 درصد است.

وی اظهار کرد: هوای کنونی تهران قسمتی ابری و با بیشینه دمای 15 و کمینه دمای 6درجه سانتیگراد اعلام شده است.

آزادی گفت: هوای تهران برای 24 ساعت اول کمی ابری به تدریج افزایش ابر در بعضی ساعات وزش باد ، 24 ساعت دوم نیمه ابری گاهی ابری واحتمال بارش پراکنده و 24 ساعت سوم کمی ابری و وزش باد پیش بینی شده است.

به گفته وی دمای کنونی تهران 13 درجه سانتیگراد و هوا قسمتی ابری است، جهت باد نیز غربی گزارش شده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین