کد خبر: ۲۷۸۶۴۸
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۸

شرایط و نحوه تعیین تکلیف نیروهای مازاد دستگاه‌های اجرایی مشخص شد

جلسه شورای عالی اداری ظهر امروز (دوشنبه) به ریاست معاون اول رییس جمهور برگزار شد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: در این جلسه پس از بحث و تبادل نظر در خصوص جایگاه سازمانی موسسه تحقیقات ارتباطات و فناوری اطلاعات (مرکز تحقیقات مخابرات ایران)، مقرر شد مصوبات پیشین شورای عالی اداری در ارتباط با این موسسه لغو و به منظور ایجاد انسجام تشکیلاتی در ساختار دولت، به عنوان موسسه وابسته به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اداره شود.

در این نشست که وزرای دادگستری، تعاون، کار و رفاه اجتماعی ،آموزش و پرورش، ارتباطات و فناوری اطلاعات، رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور، استاندار زنجان و برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز حضور داشتند، در تداوم مباحث جلسات گذشته این شورا، بخشی از دستورالعمل ساماندهی نیروی انسانی دستگاه‌های اجرایی مورد بحث و تصمیم‌گیری قرار گرفت.

شرایط و نحوه تعیین تکلیف نیروهای مازاد دستگاه‌های اجرایی که بر اساس برنامه نیروی انسانی، نیروی مازاد داشته باشند و نحوه انتقال و جابجایی این نیروها با رعایت قوانین مربوطه در این دستور العمل مشخص شده است.

به گزارش ایسنا، استانداری‌ها نیز موظف شدند هدایت و هماهنگی لازم را نسبت به جابجایی نیروهای مازاد واحدهای خارج از مرکز دستگاه‌های اجرایی در سطح سایر واحدهای اجرایی استان و شهرستان با هماهنگی دستگاه اجرایی ملی به عمل آورند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین