کد خبر: ۲۷۸۹۷۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۳۹۳ - ۲۱:۵۳
بابت لایک ها چه چیزی را پرداخت می کنیم

الهام چرخنده: 3900 زن را چادری کرده‌ام

الهام چرخنده گفت: به فاصله یک ماه و چهار روز که رهبر معظم انقلاب به من لقب زهرایی دادند سه هزار و 900 نفر به کمک من حاضر به استفاده از تاج بندگی یا چادر شدند.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: الهام چرخنده گفت: «سازمان فرهنگی هنری بانوی زهرایی» در حال راه‌اندازی است و کسانی که می خواهند در عرصه های فرهنگی و هنری فعالیت کنند به آنها کمک خواهم کرد.

به گزارش آفتاب، خبرگزاری دانشجو نوشت: الهام چرخنده بازیگر انقلابی سینما و تلویزیون در مراسم افتتاحیه اکران های دانشجویی جشنواره مردمی عمار اظهار داشت: جشنواره عمار فرصتی است که من برای اینکه با تأسی به حضرت سمیه (س) اولین بانو شهید در تاریخ اسلام برای پیشبرد هنر ارزشی طی طریق کنم و نوید هنرمندان ارزشی را با باور انقلابی به فضای هنری کشور می دهم.

این بازیگر انقلابی سینما و تلویزیون تصریح کرد: الهام چرخنده ملقب به بانوی زهرایی پس از حدود یک سال و یک ماه از تولد جدیدش به مناسبت جشنواره عمار به نمایندگی از بانوان هنرمند و کسانی که در قلب خودشان اسم حضرت زهرا (س) را پرورش می دهد به اینجا آمده است. امیدوارم در فضای که جبهه فرهنگی است بتوانم گام بردارم و همان طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند اعتلای سینمای کشور نیاز محسوسی است و همه باید دریابند که هنر سینما یک ضرورت محسوب می شود.

وی ادامه داد: خاصیت شهرت در تمام دنیا مخصوص سینما برای اشاعه فرهنگی های مختلف است و چه بخواهیم و چه نخواهیم مجبور هستیم آدم تر باشیم.سینما این قدرت را دارد که جامعه را به سمت امید، خلاقیت، اعتماد به نفس و ارزش های کشور ببرد و یا کاملا ضد آنها حرکت کند.

چرخنده با اشاره به اینکه حجاب و عفاف بخشی کوچکی از فضائل حضرت زهرا (س) است اظهار داشت: ایشان یک انسان کامل برای کائنات هستند و تمام تلاشم را می کنم که این روزها خلأهایی را که احساس می کنم با توجه به بخش علمی و تحقیقی و احکام حضرت زهرا (س) در بحث فرهنگی و هنری وارد کنم.خوشحالم که هنوز هنوز بیرق مردان ایران در دستان مردان باغیرت و زنان با عفت است.

این بازیگر انقلابی سینما و تلویزیون ابراز داشت: به فاصله یک ماه و چهار روز که رهبر معظم انقلاب به من لقب زهرایی دادند سه هزار و 900 نفر به کمک من حاضر به استفاده از تاج بندگی یا چادر شدند. چقدر قضاوت آدم ها مهم است و بابت لایک ها چه چیزی را پرداخت می کنیم.

وی ابراز داشت: از شما دانشجویان به عنوان یک بانوی لر بختیاری و سینماگر به خاطر بخشی از زندگی ام عذرخواهی می کنم اما تازه شروع یک کار است. خلأی که درجامعه احساس می شود باید مورد بررسی قرار بگیرد که آیا به یک هنرمند ارزشی فرصت و تریبونی داده شده است و امیدوارم این فضا به زودی فراهم شود.

چرخنده ابراز داشت: زمانی که در بیمارستان بودم کسی سراغ من را نگرفت و تنها یک پیام به من رسید که کاش به جای پاشایی تو بمیری و من امروز شمشیر را از سر غلاف کشیدم و راه برگشتی نیست و بوی عطر حضرت زهرا (س) نه نتها خفه نمی کند بلکه آرامش می دهد.

وی با اشاره به اینکه جشنواره غیرت و عفت در کل دانشگاه های تهران کنار هم هست گفت: سازمان فرهنگی هنری بانوی زهرای در دست اقدام بوده و کسانی که می خواهند در عرصه های فرهنگی و هنری فعالیت کنند به آنها کمک خواهم کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۳
0
1
این خانوم مشکل داره.نمیفهمه هرکس عقیده ای داره حتی در لباس.مهمتر یادش رفته اینجا ایران هست.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین