کد خبر: ۲۸۰۳۲۸
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۴

شهادت پسر عماد مغنیه در حمله اسرائیل به بلندی‌های جولان+تصویر

حزب‌الله لبنان اعلام کرد، چند عضو این گروه در حمله اسرائیل به بخش سوری بلندی‌های جولان کشته شده‌اند. بر اساس گزارش منابع خبری در این حمله پسر عماد مغنیه به همراه چند نیروی دیگر حزب‌الله به شهادت رسیده‌اند.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش ایسنا، تلویزیون المنار وابسته به حزب‌الله لبنان گزارش داد که این افراد در حمله راکتی رژیم صهیونیستی به منطقه قنیطره جان خود را از دست داده‌اند.

خبرگزاری فرانسه به نقل از یک منبع امنیتی اسرائیلی گزارش داده که این افراد توسط یک هلی‌کوپتر نظامی هدف قرار گرفته‌اند.

همچنین خبرگزاری رویترز گزارش داده که پسر عماد مغنیه، از فرماندهان سابق حزب‌الله هم در میان شهدای این حمله بوده است.

شبکه العالم گزارش داد، ابو عیسی، یکی از فرماندهان و متخصصان عملیات میدانی حزب‌الله در این بمباران رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده است.

خبرنگار شبکه العالم نیز به نقل از منابع لبنانی از شهادت فرزند شهید عماد مغنیه در این حمله خبر داد و اعلام کرد: جهاد مغنیه در جریان حمله تجاوزکارانه صهیونیست‌ها به قنیطره در سوریه به شهادت رسید. این حمله تروریستی هنگامی روی داد که دو خودروی نیروهای مقاومت لبنان در حال بازدید از منطقه مرزی جولان اشغالی بودند.

تلویزیون سوریه از شهادت شش تن در جریان این حمله صهیونیست‌ها به قنیطره خبر داده است. العربیه نیز گزارش داده که در جریان این حمله رژیم صهیونیستی یک کودک هم زخمی شده است.

شبکه الحدث گزارش داده است، مهدی الموسوی، علی فواد حسن، حسین حسن و ابو علی رضا از جمله فرماندهان و نیروهای حزب‌الله هستند که در بمباران اسرائیل در القنیطره سوریه شهید شدند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین