کد خبر: ۲۸۱۲۱۸
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۳

جان آلویسی: ویلیامز به خاطر کینه از کروش، ایران را حذف کرد

کارشناس فوتبال استرالیا و بازیکن اسبق تیم ملی این کشور نیز مانند تمامی استرالیایی ها از عملکرد داور دیدار ایران و عراق که هموطنش است، به شدت انتقاد کرد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: «جان آلویسی» ملی‌پوش اسبق استرالیا که به عنوان مفسر در استودیو شبکه «Fox Sport» حاضر بود، همچون هموطن و همبازی سابق خود مارک بوسنیچ، حمله سختی به «بنجامین ویلیامز» داور استرالیایی دیدار ایران و عراق داشت و مدعی شد این داور به خاطر کینه از کارلوس کروش باعث حذف ایران شد.
آلويسي كه به عنوان بازيكن و مربي قضاوت بن ويليامز را تجربه كرده، گفت: «ويليامز بايد مي‌دانست كه پولادي از قبل يك كارت زرد دارد و اين اشتباه را نمي‌كرد. براي داور خيلي بد است كه نداند به چه بازيكني اخطار داده است.»

آلویسی در بخش دیگری از حرف هایش گفت: «من فكر مي‌كنم ويليامز به خاطر انتقادات كروش از قضاوت او در ديدار ايران و بحرين، از اين مربي كينه به دل گرفته بود و اين چيزي است كه خودم هم به عنوان مربي آن را تجربه كرده‌ام. ما مربيان در استراليا هميشه به هم مي‌گوييم كه بايد از ويليامز تعريف كنيم چرا كه به محض انتقاد، او عليه شما سوت خواهد زد.»

به گزارش خبرآنلاین؛ آخرین جملات آلویسی نیز در نوع خود بسیار جالب بود: «اگر شما از او ستايش كنيد، ممكن است ویلیامز به سود شما سوت بزند.»
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین