کد خبر: ۲۸۱۲۳۲
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۲

دومین رودست راننده به سارق حرفه‌ای

مجرم سابقه‌دار که با تعارف نوشیدنی و خوراکی مسموم دست به سرقت اموال مسافران و راننده‌ها می‌زد برای دومین بار مغلوب راننده باهوش شد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به گزارش همشهری، نيمه‌شب 16دي‌ماه به مأموران كلانتري 209تهران خبر رسيد كه رانندگان تاكسي‌هاي خط تهران-قزوين يك سارق حرفه‌اي را دستگير كرده‌اند. وقتي مأموران راهي آنجا شدند، مردي را ديدند كه در محاصره راننده‌ها بود. كشف يك شيشه حاوي داروي بيهوشي، چند سرنگ جهت تزريق داروي بيهوشي و چند عدد شيريني و ميوه مسموم از اين مرد نشان مي‌داد كه او قصد داشته با تعارف كردن خوردني مسموم دست به سرقت بزند كه گير افتاده است.

يكي از راننده‌ها در تشريح ماجرا به مأموران گفت: حدود 20روز پيش، اين شخص(سارق)، ماشينم را براي رفتن به قزوين كرايه كرد. او به بهانه سوار كردن خانواده‌اش از من خواست روبه‌روي پمپ گاز ترمينال غرب توقف كنم و همان موقع يك عدد شيريني به من تعارف كرد اما زماني كه تنها مقدار كمي از شيريني را خوردم احساس كردم كه چشمانم سياهي مي‌رود. فهميدم كه شيريني مسموم است و با هر ترفندي كه بود اين شخص را از ماشين پياده كرده و خودم را به همكارانم رساندم و توانستم به آنها بگويم كه شيريني مسموم خورده‌ام و پس از آن بيهوش شدم. زماني‌كه به هوش آمدم خودم را روي تخت بيمارستان مشاهده كردم و فهميدم كه سارق ناكام پس از اين ماجرا متواري شده است.

راننده زيرك ادامه داد: حدود 3هفته از اين ماجرا گذشت تا اينكه ساعاتي قبل اين مرد را دوباره در محدوده ترمينال غرب ديدم كه قصد كرايه كردن ماشين يكي از همكارانم را داشت. همان موقع ماجرا را به ديگر همكارانم خبر دادم و با كمك هم وي را دستگير كرديم. پس از اظهارات اين مرد، سارق دستگير شده به اداره آگاهي انتقال يافت و مشخص شد وي يكي از مجرمان سابقه‌دار در زمينه سرقت و زورگيري با روش بيهوشي است كه تا‌كنون 6بار دستگير شده و به زندان افتاده است اما آخرين بار با سپردن وثيقه 150ميليون توماني آزاد شده و سرقت‌هايش را از سر گرفته است. اين مرد 48ساله در اعترافاتش گفت:

پس از كرايه تاكسي به‌صورت دربستي به راننده نوشيدني يا خوراكي مسموم تعارف مي‌كردم و منتظر مي‌ماندم تا هر وقت بيهوش شد، اموالش را سرقت كنم. گاهي اوقات هم به‌عنوان مسافر سوار اتوبوس‌هاي بين شهري مي‌شدم و دست به سرقت از مسافران مي‌زدم. سرهنگ احمـد نجفي، رئيس پايگاه پنجم پليس آگاهي تهران با بيان اين خبر گفت: مالباختگان احتمالي مي‌توانند براي شناسايي اين مرد به پايگاه پنجم آگاهي مراجعه كنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین