کد خبر: ۲۸۱۲۷۹
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۸

دستگیری قاچاقچی با 110 لیتر هروئین مایع

فضلی علیشاه گفت: در بازرسی از آنجا مقدار 110 لیتر هروئین مایع ، 27 گرم هروئین خیس و 720 گرم مرفین کشف شد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سردسته باند تهیه و توزیع هروئین که از زمان دستگیری اعضای باند مذکور متواری بود با تلاش ماموران مبارزه با مواد مخدر استان البرز دستگیر و از محل اختفای وی مخازن حاوی مقدار 110 لیتر هروئین مایع و 27 گرم هروئین خیس کشف شد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ «مهدی فضلی علیشاه' رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز گفت: با شناسایی بک باند تهیه و توزیع مواد مخدر در 18 دی ماه سال جاری و دستگیری چهار نفر از اعضای باند مذکور ، مقدار 35 کیلو تریاک و هروئین از آن ها کشف شد.

وی افزود: در بازجویی های تکمیلی از اعضای باند و اقدامات اطلاعاتی ماموران محرز شد که سردسته باند شخصی به نام «م» است که در پی دستگیری اعضای باند به نقطه نامعلومی متواری شده است.

فضلی علیشاه گفت: اقدامات اطلاعاتی ماموران اداره عملیات ویژه پلیس موادمخدر استان برای شناسایی محل اختفای سردسته باند و دستگیری وی ادامه داشت تا اینکه مشخص شد نامبرده در یکی از شهرهای استان تهران اسکان یافته و کماکان درامر تهیه و تولید هروئین فعالیت دارد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز گفت: پس از احراز صحت و سقم موضوع ، دو اکیپ از ماموران اداره عملیات ویژه این پلیس به همراه نیابت قضائی در اطراف محل فعالیت نامبرده مستقر شده و در یک فرصت مناسب و طی یک عملیات غافلگیرانه موفق به دستگیری سردسته اصلی باند تهیه و توزیع مواد مخدر و دو نفر دیگر از همدستان وی شدند.

فضلی علیشاه گفت: در بازرسی از آنجا مقدار 110 لیتر هروئین مایع ، 27 گرم هروئین خیس و 720 گرم مرفین کشف شد.

به گفته وی در این رابطه بک دستگاه خودرو وانت توقیف و پرونده به همراه مواد مکشوفه و متهمان دستگیر شده تحویل مراجع قضائی شدند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین