کد خبر: ۲۸۱۳۲۵
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۸

محصول جدید بانک صادرات به بازار آمد

بانک صادرات توانسته است تا آذر ماه سال جاری با ارائه بیش از 43 میلیون فقره کارت بانکی به مشتریان در زمینه ابزارهای پرداخت بانکداری الکترونیک رکورد قابل تاملی را برجای گذاشته است .
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب:‌ به گزارش روابط عمومی بانک صادرات، سیستم بانکی تا آذر ماه سال جاری موفق شده است تا 318 میلیون و 970 هزارو 813 فقره کارت بانکی صادر کند . همچنین نظام بانکی 39 هزار و 125 دستگاه خودپرداز و 64 هزارو 178 دستگاه پایانه شعب را در همین مدت برای ارائه به خدمات بانکی برای مشتریان تعبیه کرده است . 
 
اما آمارهای رسمی نشان می دهد که در همین مدت بانک صادرات با 43 میلیون و 835 هزارو 511 فقره کارت بانکی و تعبیه 4 هزارو 642 دستگاه خودپرداز و 8هزارو 197 دستگاه پایانه شعب در گروه بانک های برتر در زمینه راه اندازی ابزارهای پرداخت قرار گرفته است . 
 
بانک صادرات که تا آذرماه سال جاری 29میلیون و 441 هزارو276 فقره کارت برداشت صادر کرده در مدت مشابه سال قبل حدود 26 میلیون فقره از این نوع کارت صادر کرده بود . 
 
همچنین این بانک که در آذر ماه سال جاری بالغ بر 343 هزارو 725 فقره کارت اعتباری و بیش از 14 میلیون کارت هدیه و 2 هزارو 788 فقره کارت پول الکترونیک صادر کرده است در مدت مشابه سال قبل حدود 11 میلیون کارت هدیه به مشتریان ارائه کرده است . 
 
سید جعفر صدری رئیس اداره کل خدمات نوین بانک صادرات با اشاره به اینکه شمار دستگاه های کارتخواني كه به حساب هاي بانک صادرات متصل هستند تا پایان سال به حدود 500 هزار دستگاه خواهد رسید. در خصوص برنامه های جدید بانک با اشاره به اینکه در سال گذشته و امسال تلاش هایی در زمینه فراهم آوری زیرساخت های بانک داری الکترونیک و پهنای باند صورت گرفته است و بانک صادرات هدف گذاری تقویت بانک داری الکترونیک را در برنامه ها قرار داده در تکمیل سخنان این بخش می گوید که سرویس هاي جدیدي به بانکداری الکترونیک اضافه شده که با رونمایی از آنها به جذابیت این خدمات افزوده خواهد شد . 
 
صدری در خصوص پروژه های جدید بانکداری الکترونیک بانک صادرات به رونمایی از کارت اعتباری بر مبناي عقد مرابحه مطابق با دستورالعمل ابلاغي بانك مركزي ج.ا.ا اشاره می کند و می افزاید راه اندازی رمزیاب روی گوشی های موبایل مشتری از دیگر سرویس های جدید بانک است که با راه اندازی این سیستم، مشتری می تواند در اينترنت بانك و همراه بانك براي انتقال وجه در مبالغ بالا نوع رمزیاب خود را انتخاب کند که بصورت سخت افزاري باشد یا روی موبایل نصب شود. وی افزایش سقف پرداخت ها در اینترنت بانک را از دیگر برنامه های بانک در این زمینه عنوان نموده و از ديگر خدمات به نسخه جديد اينترنت بانك كه كاملاً امكان استفاده بر روي تبلت و موبايل هاي اندرويدي را دارد اشاره كرد. 
 
وی با بیان اینکه کارت اعتباری جديد نوعی کارت بانکی است که مشتریان می تواند بدون گذاشتن وديعه به صورت وجه نزد بانک، از طريق پايانه های فروش حداکثر تا سقف اعتباري آن اقدام به خرید کنند ،در خصوص جزئیات نحوه استفاده از این کارت ها گفت که متقاضيان باید دارای يکي از انواع حسابها در سيستم متمرکز سپهر باشند . به گفته وی البته برای استفاده از این کارت ها تکميل و امضاء نمودن دو نسخه از قرارداد صدور کارت اعتباري و قرارداد عقد مرابحه و معرفي کردن ضامن يا ضامنين مورد تاييد بانک نیز نیاز است . 
 
صدری در خصوص کارمزد و هزینه های این کارت كه سقف اعتبار آن 40 میلیون ريال است افزود نرخ سود يا وجه التزام 22درصد ، جريمه دير کرد ٠.٥درصد ، هزينه صدور هر كارت 50 هزار ريال و آبونمان صدور به ازاي كارت هاي با دوره بازپرداخت يكساله 4درصد و دو ساله 7درصد اعتبار كارت است . 
 
این مدیر اضافه می کند که پذيرش درخواست هاي کارتهاي اعتباري مذكور با تأييد اركان اعتباري ذيربط صورت مي گيرد . 
 
وی در پایان این نکته را اضافه کرد که شعب مي توانند تقاضاي سازمان هائي که مايل باشند با تضمين خود براي پرسنل سازمان مربوطه کارت اعتباري صادر گردد اقدام نمايند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین