کد خبر: ۲۸۱۳۴۰
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۲

سازمان بازنشستگی: هیچ توقف و تاخیری در پرداخت وام رخ نداده است

پرداخت وام از طریق بانک صادرات به متقاضیان بازنشسته تحت پوشش سازمان بازنشستگی کشوری در حال انجام است و تاخیری در پرداخت وام به 200 هزار متقاضی که پیش از این ثبت نام کرده بودند انجام نشده است.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش ساعت24 ، حسین بخشی زاده مدیرکل امور مالی سازمان بازنشستگی کشوری با اعلام این خبر به ساعت 24 افزود تا کنون در سه مرحله مبلغ 57 میلیارد تومان به صورت وام به متقاضیان پرداخت شده است و در حال حاضر پرداخت به متقاضیان مرحله چهارم در حال انجام است که به ترتیب و بدون تاخیر در حال انجام است. 

وی تاکید کرد که مراحل بعدی نیز با تامین منابع لازم طبق  روند پرداخت قبلی و طبق نوبت بندی اعلام شده با تامین منابع لازم ادامه خواهد یافت.

وی خاطر نشان کرد که تا کنون بیش از صد هزار نفر وام دریافت کرده اند انتظار می رود باقی مانده این گروه از متقاضیان که کمتر از صد هزار نفر هستند به تدریج و طی روزهای پیش رو وام دریافت کنند.

وی تاکید کرد که انتظار این است که بازنشستگان محترم به زمان بندی های اعلام شده توجه کنند و از هنگام در یافت اس ام اس از بانک برای دریافت وام مراجعه کنند.

بخشی زاده تاکید کرد که با توجه به اینکه امکانات لازم فراهم است و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد روند اجرای این طرح بدون توقف ادامه خواهد یافت. 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین