کد خبر: ۲۸۱۳۵۶
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۶

«واکسن وبا» در آستانه ورود به ایران

مدیر‌عامل شرکت بازرگانی سها کیش گفت: در صددیم با ورود واکسن وبا به کشور، علاوه بر ارائه خدمات به زوار عتبات عالیات، زمینه خدمت رسانی پایدار به افراد نیازمندی که در معرض آب‌های آلوده هستند را فراهم کنیم.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: دکتر اشکان احسانی در خصوص آخرین فعالیت‌های این شرکت، گفت: یکی از کارهای در حال پیگیری ورود واکسن وباست؛ با توجه به اینکه یکی از مشکلات در سفرهای زیارتی بحث آب است، در این میان ممکن است وبا یکی از گزینه‌هایی باشد که زائران را به شدت تحت‌ تاثیر قرار می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر واکسن وبا در وزارت بهداشت ثبت شده و مجوز ورود آن گرفته شده است، افزود: همچنین با معاونت بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال‌احمر جلسه‌ای گذاشتیم که بتوان واکسن وبا را برای متقاضیان زائر و کلیه کسانی که می‌خواهند به عتبات عالیات بروند و همین‌طور برای افراد نیازمندی که در معرض آب‌های آلوده هستند، فراهم کنیم تا ان‌شاءالله این خدمت نیز همانند واکسن مننژیت ضمانت‌کننده سلامت زائران عزیز و افراد در معرض خطر قرار گیرد.

وی افزود: این مهم کار سنگینی است و احتیاج به این دارد که آن را در شورای راهبری سلامت جمعیت هلال‌احمر هم تصویب کنیم و بتوانیم آن را به‌عنوان یک خدمت پایدار انجام دهیم.

مدیرعامل شرکت بازرگانی سها کیش در خصوص آخرین داروهای وارد شده به سایت جمعیت هلال احمر خاطر نشان کرد: در حال حاضر داروهای تک‌نسخه‌ای که وارد می‌کنیم بیشتر داروهایی هستند که برای بیماران آرتریت روماتوئید، بیماران درگیر سرطان و دارای مشکلات متابولیک است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین