کد خبر: ۲۸۱۵۳۲
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۴
سخنگوی جبهه‌پیروان:

زمان احمدی‌نژاد سپری شده است/ نمایندگان مجلس پاسخگوی نامه حمایت از رحیمی باشند

بعد از آن فرصت ۸ساله‌ای که در اختیار احمدی‌نژاد قرار داده شد٬ نظام فرصت دیگری در اختیار احمدی‌نژاد قرار نمی‌دهد و بر فرصت دوباره به وی تردید دارد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری با بیان اینکه زمان احمدی‌نژاد دیگر سپری شده است٬ گفت: نظام دو دوره برای وی فرصت در اختیار او قرار داد که ۸ سال چیز کمی نیست و هر کاری که می‌خواست بکند انجام داد و به نظر من فعالیت‌های آقای احمدی‌نژاد دیگر قابل بحث نیست.

به گزارش خبرنگار ایلنا٬ کمال سجادی سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری در نشست خبری که امروز صبح در جامعه مهندسین برگزار شد در پاسخ به خبرنگار ایلنا٬ در سوالی مبنی بر اینکه جایگاه احمدی‌نژاد در اردوگاه اصولگرایی را امروز چگونه ارزیابی می‌کنید؛ آیا امکان دارد ایشان بتواند با راهکاری خود را بر جریان اصولگرایی خود را دوباره تحمیل کند یا نه٬ گفت: ما هیچ‌گاه با احمدی‌نژاد ارتباطی نداشته و نخواهیم داشت و در زمان دولت او هم به وی انتقاداتی را داشتیم و جزو منتقدین اصلی آن بودیم.

وی ادامه داد: زمان احمدی‌نژاد دیگر سپری شده است. نظام دو دوره برای وی فرصت در اختیار او قرار داد که ۸ سال چیز کمی نیست و هر کاری که می‌خواست بکند انجام داد و به نظر من فعالیت‌های آقای احمدی‌نژاد دیگر قابل بحث نیست.

وی در پاسخ به این سوال که آقای احمدی‌نژاد به نحوی مشکل صندوق رای اصولگرایان را حل کرد آیا ممکن است از این راهکار برای تحمیل خود به جریان اصولگرایی استفاده کند٬ گفت: در انتخابات همیشه شعارهایی مطرح می‌شود که قابل بسیج هستند٬ در همین انتخابات اخیر ریاست جمهوری هم آقای روحانی از مفهوم اعتدال و کلید استفاده کرد. در آن زمان هم آقای احمدی‌نژاد از چنین شعارهایی استفاده کردند و توجه خاصی به ایشان شد و مردم به آن رای دادند٬ اما دیگر فکر نمی‌کنم بعد از آن فرصت ۸ساله‌ای که در اختیار احمدی‌نژاد قرار داده شد٬ نظام فرصت دیگری در اختیار احمدی‌نژاد قرار نمی‌دهد و بر فرصت دوباره به وی تردید دارد.

کمال سجادی در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار ایلنا٬ درباره حکم قطعی پرونده محمدرضا رحیمی معاون اول دولت قبل پیرامون این مسئله که امروز اصولگرایان با وجود اینکه در مجلس گذشته بیش از 200 نماینده اصولگرای مجلس با امضای نامه‌ای از انتخاب محمدرضا رحیمی به عنوان معاون اول احمدی‌نژاد حمایت کرده بودند اما امروز در این شرایط او را اصولگرا نمی‌دانند٬ گفت: ما باید این مسائل را جناحی نکنیم و به این مسئله توجه کنیم که در این موضوع حرکت مثبتی اتفاق افتاده و قوه قضائیه صرف نظر از هر شخصیت و جایگاه قبلی و فعلی آن حکمی را صادر کرده است و این نقطه قوت و مثبت قوه قضائیه است.

وی گفت: و این موضوع که نمایندگان اصولگرا در حمایت از آقای رحیمی امضا کرده‌اند باید خود آن‌ها پاسخگو باشند نه بنده. ما باید به مسائل نظام و انقلاب فکر کنیم و این موضوعات را جناحی نکنیم.

وی اشاره کرد حتی در موضوع فساد هم پرونده‌هایی درباره اصلاح‌طلبان وجود دارد اما ما حتی در موضوع حوادث سال 88 هم همه اصلاح‌طلبان را مقصر نمی‌دانستیم و فقط مربوط به بخشی از آن‌ها می‌دانستیم٬ بنابراین نباید سوءاستفاده جناحی شود و کار قوه قضاییه در این مسئله قابل تحسین است و هرگونه برخورد جناحی را نسبت به این مسئله محکوم می‌کنیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین