کد خبر: ۲۸۱۵۹۰
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۵

پيام حجت الله ايوبي به جشنواره نماز و نيايش

در آستانه برگزاري ششمين جشنواره ملي نماز و نيايش به روايت دوربين "حجت الله ايوبي" به اين جشنواره پيام داد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب- سرویس فرهنگی: در آستانه برگزاري ششمين جشنواره ملي نماز و نيايش به روايت دوربين "حجت الله ايوبي" به اين جشنواره پيام داد.

به گزارش آفتاب، در متن پيام "حجت الله ايوبي" رئيس سازمان سينمايي آمده است:

سبحان ا...
امروز شاهد رويش جوانه‌هايي هستيم در ديار شهيدان شعر و شعور با نگاهي پر از احساس و اعتقاد، با نگاهي پاك و منزه برخاسته از تمام وجود. هنرمندان متعهدي كه امروزه نجواي عاشقانه مؤذن كوي دلبر، در باغ دلگشاي منزل خويش را در قاب تصوير جان به رخ كشيده‌اند، حس وجودي خود را لبريز از عشق نموده‌اند و پهنه آبي آسمان را سجاده نماز خود را دانسته‌اند. و نگاه پر از نياز خود را به سمت او يگانه عالم دوخته‌اند و تنها او را مي‌بينند تا ترسيم كنند حس الهي عارفانه‌اي را در پرتوي رنگارنگ فرهنگ زلال مردمان اين مرز و بوم و به رخ كشند آنچه در دل دارند براي دلشدگان و دلداران ششمين جشنواره ملي نماز و نيايش نمازتان و نيايشتان همواره قبول حضرت حق باشد و تصاويرتان پر از نماز و نيايش.

گفتنی است، آيين افتتاح ششمين جشنواره ملي نماز و نيايش به روايت دوربين روز دوشنبه ۱۵ دي‌ماه در شهر قم و با حضور آيت‌الله جوادي آملي و دكتر حجت‌الله ايوبي و بعد از اقامه نماز ظهر به امامت آيت‌الله جوادي آملي و ايراد بيانات ايشان برگزار خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین