کد خبر: ۲۸۱۶۶۷
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۹

آدم‌کشی به خاطر یک حادثه رانندگی

جانشین فرماندهی انتظامی استان کرمان گفت: موتورسوارانی که در جریان یک حادثه‌ی رانندگی و اقدام تلافی‌جویانه در خیابان شهید رجایی شهر کرمان جوانی را به قتل رسانده بودند، با تلاش مأموران پلیس امنیت، شناسایی و دستگیر شدند.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سرهنگ «عبدالرضا ناظری» در گفت‌وگو با ایسنا، در تشریح این خبر گفت: 27 دی‌ماه سال گذشته یک مورد تیراندازی توسط ترک‌نشین یک دستگاه موتورسیکلت در خیابان شهید رجایی شهر کرمان شاهد بودیم که در اثر این تیراندازی یکی از جوانان عزیز شهرمان به جان خود را از دست داد و 3 نفر دیگر مجروح شدند.

وی افزود: به‌علت حساسیت موضوع که هم یکی از جوانان شهرمان جان خودش را از دست داده بود و 3 نفر دیگر مجروح شده بودند و هم اینکه باعث ایجاد رعب و وحشت و بوجود آمدن یک جو ناآرام در منطقه شده بود موضوع در دستور کار جدی دستگاه قضایی و فرماندهی انتظامی استان قرار گرفت.

جانشین فرماندهی انتظامی استان کرمان تصریح کرد: خوشبختانه با اشراف خوب اطلاعاتی و همچنین پیگیری‌های پلیس امنیت عمومی نسبت به این افراد ، شناسایی‌های لازم انجام شد و در نهایت این 2 نفر که هم موتورسوار و هم ترک‌نشین آن بودند، دستگیر شدند.

وی ادامه داد: در این رابطه هم سلاح شکاری به کار رفته در صحنه قتل و همچنین یک قبضه سلاح جنگی کلاشینکف، مقادیر مهمات، اسناد و احکام جعلی، پلاک‌های مسروقه و یک دستگاه موتورسیکلتی که با آن مرتکب قتل شده بودند کشف شد.

انگیزه قتل

ناظری با اشاره به اینکه هیچ انگیزه‌ی ابتدایی برای انجام قتل در میان نبوده است، گفت:در تحقیقات و پی‌جویی‌های پلیسی، بنا به اظهاراتی که قاتلان داشتند قضیه یک موضوع اجتماعی بوده که در یک تخلف رانندگی که به درگیری و مشاجره لفظی منجر شده بود و سپس قاتل صرفاً برای ترساندن و اقدام تلافی‌جویانه مرتکب این قتل شده بودند.

وی با تأکید بر اینکه این اتفاق، یک موضوع اجتماعی بوده که به یک موضوع امنیتی منجر شده است، افزود: یک اختلاف ساده انگیزه اولیه شلیک توسط ضارب را بوجود آورد آن هم در مورد یک مشاجره لفظی که حتی این افراد هیچگونه شناخت قبلی نیز از یکدیگر نداشتند و یک تخلف در رانندگی که به یک درگیری و مشاجره لفظی منجر شده بود باعث وقوع این قتل بوده است.

جانشین فرماندهی انتظامی استان کرمان خاطرنشان کرد: پلیس و مقامات عزیز قضایی با قاطعیت تمام با افرادی که بخواهند در جامعه نظم و امنیت مردم را به هم بزنند برخورد کرده و اجازه نمی‌دهند این چنین اعمالی جان مردم عزیز و هم نظم و امنیت جامعه به خطر بیفتد.

ناظری با اشاره به اینکه حمل سلاح غیر مجاز جرم سنگینی است، این نکته را هم متذکر شد که سلاح وسیله‌ای برای تلافی کردن و ترساندن نیست، چون اگر کشیدن ماشه و شلیک گلوله به دست ما باشد اما اینکه گلوله به کجا اصابت کند و آیا به هدف اولیه‌ای که مدنظر است برخورد کند یا خیر هرگز به دست ما نیست.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین