کد خبر: ۲۸۱۶۶۸
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۰
فرمانده ناجا:

روند رشد سرقت‌ها متوقف شده است

فرمانده نیروی انتظامی گفت: در نیمه اول سال روند رشد سرقت‌ها متوقف و در نیمه دوم روند نزولی آغاز شده است.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سردار احمدی مقدم در دیدار با "آیت الله ناصری" نماینده ولی فیقه در استان یزدبا بیان اینکه ارزیابی تخصصی هر پنج سال یکبار و در دو نوبت انجام می‌گیرد گفت: در این ارزیابی رعایت حقوق شهروندی، رضایت سنجی اجتماعی، فساد سنجی سازمانی، مسائل بصیرت و معرفت دینی و طرح مکنا بررسی و ارزیابی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه "یزد" بیستمین استانی است که مورد ارزیابی تخصصی قرارگرفته است افزود: استان یزد در رابطه با رعایت حقوق شهروندی در این ارزیابی ها نسبت به پنج سال گذشته افزایش 60 نمره ای داشته است.

احمدی مقدم وضع فرهنگی استان و جرایم را مطلوب ارزیابی کرد و ادامه داد: در مجموع، در این نظارت تخصصی فرمانده انتظامی استان یزد مثبت ارزیابی گردید.

وی با بیان این مطلب که در سال جاری در اغلب شاخص‌ها عملکرد مثبت داشته‌ایم گفت: در دوسال گذشته به دلیل افزایش سرقت، ناجا برروی سرقت متمرکز شد که خوشبختانه امسال در نیمه اول سال روند رشد سرقت ها متوقف و در نیمه دوم روند نزولی آغاز شده است و مطمئنا در پایان سال 93 نسبت به سال قبل کاهش سرقت و جرم را شاهد خواهیم بود .

احمدی مقدم همچنین در مورد کشفیات مواد مخدر به بهبودی هشت درصدی اشاره کرد و افزود: دربحث راهنمایی و رانندگی نیز تا پایان سال با عنایت به تمهیدات صورت گرفته کاهش تصادفات و مجروحین را شاهد خواهیم بود.

به گزارش ایسنا، فرمانده نیروی انتظامی در پایان با ابراز خرسندی در خصوص افزایش کشفیات کالای قاچاق مخصوصا قاچاق سوخت، سال 93 را سال خوبی ارزیابی کرد و خبر از کاهش همه جرایم در سطح کشور داد.ا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین