کد خبر: ۲۸۱۷۴۰
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۸

حیدرپور: شکایت از مطهری در دست بررسی است

عضو هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس شورای اسلامی با اشاره به نطق جنجالی آقای مطهری در مجلس گفت: در حال حاضر شکایت برخی نمایندگان مجلس از سخنان وی در سطح هئیت نظارت در مرحله بررسی قرار دارد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: عوض حیدرپور ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرضا با اشاره به حوادث اخیر مجلس شورای اسلامی پس از نطق علی مطهری گفت: مجموعه اعضای هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس شورای اسلامی معتقد هستند مطالب مطرح شده از سوی علی مطهری در مجلس در راستای تحقق اصول 84 و 86 قانون اساسی و همچنین آیین نامه‌های داخلی مجلس بوده است و البته نمایندگان ملت نیز باید موازین نظام جمهوری اسلامی را به لحاظ علنی بودن مذاکرات مد نظر داشته باشند.

وی افزود: بنده به عنوان عضو هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس معتقد به وجود برخی ایرادات در نطق ایشان هستم و البته در حال حاضر شکایت برخی نمایندگان مجلس از سخنان آقای مطهری در سطح هئیت نظارت در مرحله بررسی قرار دارد.

عضو هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه سعه صدر و افزایش تحمل در برخورد با سخنان مخالف از مهم‌ترین تاکیدات قرآن کریم به بندگان به شمار می‌رود، بیان کرد: مطالبی که از سوی آقای مطهری در مجلس مطرح شد، به شکل کامل منطبق بر سخنانی بود که ایشان در مجامع عمومی و سخنرانی‌های مردمی بارها بر آن تاکید کرده بودند و امیدواریم نمایندگان مجلس با حفظ آرامش از تکرار این تجربیات تلخ پرهیز کنند.

وی اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب که در نخستین دوره مجلس شورای اسلامی به عنوان نماینده مردم تهران حضور داشتند، در برخورد با نمایندگانی که خلاف اصول و موازین جمهوری اسلامی سخن می‌گفتند ضمن حفظ آرامش و شانیت قوه مقننه با ارائه استدلال‌های شیوا و ماندگار به تبیین حقیقت می‌پرداختند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین